NBCUniversal valitsi Baswaren Commerce-verkoston ja laskuautomaatioratkaisun

Espoo, 20.5.2013 – Johtava verkkolaskutus- sekä hankinnasta maksuun -ratkaisujen toimittaja Basware kertoi tänään, että johtava media- ja viihdeyhtiö NBCUniversal Media, LLC on valinnut Basware Commerce -verkoston kautta toimitettavat Baswaren ostoreskontran automaatio- ja verkkolaskutusratkaisut toimittajayhteistyöhön ja laskutusprosessien automatisoimiseen. Yhdysvalloissa ja muualla maailmassa käyttöön otettavat ratkaisut mahdollistavat NBCUniversalille siirtymisen verkkolaskutukseen, paremman kassavirran näkyvyyden ja hallinnan sekä parempien ostaja-toimittaja-suhteiden saavuttamisen.

Baswaren ostoreskontran automaatiopalvelu toteutetaan SaaS-mallilla pilvipohjaiseen Alusta- sovellukseen pohjautuvien hankinnasta maksuun -ratkaisujen kautta. Lisäksi NBCUniversal ottaa käyttöön skannaus- ja verkkolaskutuspalvelut Basware Commerce -verkoston kautta.

“Olemme iloisia, että voimme auttaa huomattavaa mediayhtiötä mahdollistamaan keskeisten talousprosessiensa kriittisen näkyvyyden ja hallinnan", Baswaren Pohjois-Amerikan johtaja Mike Cassano. “Verkkolaskutuksen ja ostoreskontran automaation kautta NBCUniversal pystyy lisäämään tarkkuutta ja vaatimustenmukaisuutta huomattavasti samalla, kun se saa alennuksia ja muita säästömahdollisuuksia. Tämä johtaa tehokkaampiin toimintoihin, kustannussäästöihin sekä parempaan yhteydenpitoon toimittajien kanssa.”

Basware Commerce Network -verkosto perustuu avoimeen verkkoon, joka kannustaa kaikenlaisia organisaatioita tekemään yhteistyötä ja käymään kauppaa. Tällä hetkellä verkostossa on yli 900 000 aktiivista ostajaa ja toimittajaa. Saumaton yhteistyö yli 160 kansainvälisen verkkolaskutusalustan kanssa tekee Baswaren verkosta maailman suurimman operaattorien välisen verkoston, jossa ostajat ja toimittajat välittävät verkkotilauksia ja verkkolaskuja.

”Kasvamme jatkuvasti Yhdysvalloissa jatkuvasti kaikilla toimialoilla ja tämä on meille jälleen varsin merkittävä sopimus. Alusta on olennainen osa siirtymisessämme palvelukeskeiseen liiketoimintaan. Olemme tyytyväisiä Alusta-teknologiamme käytön laajenemiseen tärkeimpiin markkina-alueisiimme kuuluvassa Pohjois-Amerikassa", kertoo Baswaren toimitusjohtaja Esa Tihilä.

Lisätietoja: Esa Tihilä, Basware Oyj, toimitusjohtaja, esa.tihila@basware.com, puh. +358 40 4807 098

NBCUniversal
NBCUniversal on maailman johtavia media- ja viihdeyhtiöitä viihteen, uutisten ja tiedon kehittämisessä, tuottamisessa ja markkinoinnissa. NBCUniversal omistaa uutis- ja viihdetelevisioverkkoja, elokuvayhtiön, merkittävää televisiotuotantotoimintaa, johtavan televisioasemaryhmittymän, maailmankuuluja huvipuistoja ja lukuisia johtavia internet-liiketoimintoja. NBCUniversalin omistaja on Comcast Corporation.

Basware
Basware tarjoaa avoimia, turvallisia, pilvipalveluihin perustuvia ratkaisuja kaikenkokoisille organisaatioille. Ratkaisujen avulla organisaatiot voivat tehostaa hankinta-, ostoreskontra-, laskutus-, maksuliikenne- ja talousohjausprosessejaan.

Eri toimialojen yritykset, pienistä suuryhtiöihin, käyttävät Baswaren ratkaisuja saavuttaakseen huomattavia kustannussäästöjä, parantaakseen rahavirran ennustettavuutta ja tiivistääkseen asiakas-toimittajasuhteita. Basware Commerce -verkoston perustana on avoimuus, joka mahdollistaa erilaisten organisaatioiden välisen kaupankäynnin sähköisen asioinnin ja tekee verkostosta maailman kattavimman. Verkosto yhdistää miljoonia käyttäjiä yli 100 maassa ja 900 000 organisaatiossa.

Basware on maailman johtava helpomman ostamisen ja paremman myymisen ratkaisujen toimittaja. Lue lisää Baswaren tavasta tehostaa talousprosesseja ja kannattavuutta verkkosivuiltamme www.basware.fi.