Rakennatko uuden terassin? Byggmaxin kätevällä verkkopalvelulla projektisuunnitelma syntyy kuin lennosta

Byggmax on avannut ensimmäisenä rautakauppana Suomessa kätevän remonttisuunnittelupalvelun verkossa. Uuden Remonttisuunnittelija-palvelun avulla seuraavan remontin suunnittelu on hauskaa, vaivatonta ja selkeää. Palvelussa voi helposti omalta sohvalta käsin suunnitella muun muassa terassin omien mittojen, materiaalien, ratkaisujen, tyylien ja budjetin suhteen. Suunnittelun lopuksi palvelu antaa valmiin ostoslistan, jonka perusteella tarvittavat tuotteet voi kätevästi tilata Byggmaxin verkkokaupasta suoraan kotiin tai käydä itse hakemassa myymälästä.

Uusi ja kaikille avoin Remonttisuunnittelija-palvelu täydentää Byggmaxin palveluvalikoimaa kuluttajille. Byggmaxilla on jo aiemmin ollut verkkosivuillaan seikkaperäisiä videoita ja ohjeita eri remontti- ja rakennusprojektien tekoon. Remonttisuunnittelija-palvelu vahvistaa myös Byggmaxin verkkokauppakonseptia ja helpottaa remonttia jo suunnitteluvaiheessa.

– Monesti remontin suunnittelu on haastavimpia vaiheita koko projektissa. Aiemmin remonttia suunnitellessa on pitänyt kuvitella, miltä lopputulos näyttää omassa asunnossa ja materiaalimääriä on pitänyt itse laskea tarkkaan. Byggmaxin Remonttisuunnittelija-palvelussa remontin suunnittelu materiaali- ja tyylivalintoja myöten sujuu mukavasti – vaikka omalla kotisohvalla. Palvelun myötä myymälässä ei enää välttämättä tarvitse käydä ollenkaan, sillä tuotteet saa tilattua verkkokaupasta kotiovelle asti, kertoo Aleksi Virkkunen, Byggmaxin Suomen maajohtaja.

Useita remonttityyppejä tulossa – ensimmäisenä työkalu terassin suunnitteluun

Tällä hetkellä palvelussa voi suunnitella oman terassin ja huoneremontin. Palveluun on tulossa jatkossa useita erilaisia remonttityyppejä helpottamaan suunnittelutyötä. Seuraavaksi palveluun on tulossa kylpyhuoneremonttityökalu.

– Odotamme uudesta Remonttisuunnittelija-palvelun terassisuunnittelutyökalusta erityisen suosittua. Asiakkaidemme eniten kysymät asiat myymälässä ovat olleet terassin materiaalitarpeen laskeminen ja tarvittavien oheistarvikkeiden selvittäminen. Näihin saa kätevästi ja helposti vastauksen Remonttisuunnittelija-palvelusta. Myös terassilautatyyppi on helppo päättää, kun näkee, miltä oma terassi näyttäisi eri terassilaudoilla toteutettuna, Virkkunen kertoo.

Remonttisuunnittelijaan tarvitsee vain syöttää remontoitavan kohteen mitat, muoto sekä mahdolliset ikkunoiden, ovien, portaiden ja muiden lisäelementtien paikat ja mitat. Sen jälkeen voi valita sopivimmat materiaalit lukuisista vaihtoehdoista. Kätevien suodattimien avulla saa valittua parhaat materiaalit juuri omaan tarpeeseen.

Byggmaxin asennuspalvelu täydennyksenä myöhemmin tänä vuonna

Myöhemmin tänä vuonna Remonttisuunnittelija-palvelua on myös tarkoitus täydentää asennuspalvelulla, joka tarkoittaa sitä, että suunnitellun remontin voi tilata valmiiksi asennettuna. Materiaalit toimitetaan suoraan kohteeseen ja ammattilainen tulee toteuttamaan remontin suunnitelman mukaisesti. Näin ollen asiakas voi hoitaa koko projektin alusta loppuun kotisohvalta käsin.

Remonttisuunnittelija-palvelu on käytettävissä Byggmaxin verkkosivuilla www.byggmax.fi/remonttisuunnittelija

Aleksi Virkkunen, Suomen maajohtaja, puh. 040 137 7001, sähköposti: aleksi.virkkunen@byggmax.fi

Byggmax lyhyesti

Vuonna 1993 perustettu rakennustarvikekauppaketju Byggmaxilla on 119 myymälää eri maissa: 76 myymälää Ruotsissa, 30 Norjassa ja 13 Suomessa. Byggmaxin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 4,1 miljardia kruunua (SEK) ja konserni jatkaa vahvaa kasvuaan. Byggmaxin liikeideana on tarjota laadukkaita rakennustarvikkeita järkevään hintaan. Kaikissa myymälöissä oleva ns. Drive In -piha mahdollistaa erityisesti painavien tavaroiden lastaamisen suoraan autoon tai peräkärryyn, mikä tekee Byggmaxissa asioimisesta helppoa ja tehokasta. Byggmax on listautunut Tukholman pörssiin vuonna 2010. Lisätietoja: www.byggmax.fi