Solita käynnistää Akatemian ohjelmistokehittäjille – palkkaa ja vaikuttavia projekteja jo opiskelun aikana

Teknologia-, data- ja designyhtiö Solita kouluttaa Akatemiassaan ohjelmistokehittäjiä, joille on koulutuksen päätteeksi tarjolla vakituinen työpaikka merkityksellisen työn parissa. Palkkaa akatemialaiset saavat jo koulutuksen aikana. Hakuaika Solita Dev-Akatemiaan päättyy 29.2.2020.

Koulutus sopii ennen kaikkea opinnoissaan pitkälle edenneille sekä työuransa alkuvaiheessa oleville ohjelmistokehittäjille.

Akatemian teknologioihin kuuluvat muiden muassa Java, Kotlin, C#/F#, Clojure sekä uusimmat JavaScript-kehykset, kuten React ja Vue. Lisää Solitan käyttämistä teknologioista Solitan Development-teknologiakartoituksesta.

“Uudelleen koulutettavissa osaajissa on valtava potentiaali erinomaisiksi työntekijöiksi. Kehittymishaluiset ohjelmistokehittäjät kaipaavat käytännönläheisen opin lisäksi myös merkityksellisiä työprojekteja, joissa työn tulokset ovat näkyviä ja ymmärrettäviä. Siksi tavoitteemme on tarjota akatemialaisille vaikuttavia työmahdollisuuksia heti, olipa osaaja uransa alkuvaiheessa tai kokeneempi asiantuntija uudelleenkoulutuksessa”, kertoo Solita Akatemian rehtori Jasmo Hiltula.

Rakkaudesta koodiin

Solita Dev-Akatemia alkaa 20.4.2020, ja se järjestetään Solitan toimistoilla Tampereen ja Helsingin keskustassa. Akatemia pitää sisällään ongelmien ratkomista, ”kauniin koodin” kirjoittamista yhteistyössä tiimin ja asiakkaiden kanssa sekä erilaisten ohjelmistojen ja järjestelmien suunnittelua ja testaamista.

Ennen kaikkea Akatemiaan etsitään innokkaita, uteliaita ja oma-aloitteisia ohjelmistokehittäjiä.

”Arvostamme ohjelmointi- ja työkokemuksen ohella ennen kaikkea heittäytymiskykyä ja rohkeutta tarttua uusiin tilanteisiin. Toivomme hakijoiltamme myös solitalaisille luonteenomaista kiinnostusta – jopa intohimoa - nykyaikaisia teknologioita ja työskentelymenetelmiä kohtaan”, kertoo Jarkko Dahlström.

Solita tarjoaa akatemialaisille kilpailukykyisen palkan ohella mielenkiintoisia työmahdollisuuksia asiantuntevassa ja mukavassa työyhteisössä sekä Solitan laajat henkilöstöedut.

Koulutusta myös API- ja integraatio-osaajille

Akatemian ohella Solita järjestää myös muita maksuttomia koulutuksia ja koulutusohjelmia, jotka on suunnattu sekä uran alussa oleville että pitempään alalla olleille. Solita Dev-Akatemian lisäksi käynnissä haku API- ja integraatiokoulutusohjelmaan, joka järjestetään Helsingissä, Tampereella ja Oulussa. Hakuaika päättyy 3.3. Lisätietoja ohjelmasta: https://www.solita.fi/tapahtumat/mulesoft-koulutusohjelma-kevat-2020/.

Kansainvälistyvä Solita jatkaa vauhdikasta kasvuaan. Yritys työllistää jo lähes 1000 digitaalisen liiketoiminnan, palvelumuotoilun, data-analytiikan, ohjelmistokehityksen ja pilvipalveluiden asiantuntijaa. Suomessa Solitalla on Tampereen lisäksi toimistot Helsingissä, Oulussa, Turussa ja Lahdessa. Yritys on laajentunut viime vuosina myös Ruotsiin, Viroon, Belgiaan ja Saksaan.

Lue lisää Solita Akatemiasta

Solita, Jasmo Hiltula, jasmo.hiltula@solita.fi, p. +358 50 499 9337