Solita tuo kansainvälisesti arvostetun Hyper Island Master Class -koulutuksen ensimmäistä kertaa Suomeen

-          Ainutlaatuinen sähköisen liiketoiminnan ja markkinoinnin valmennus haastaa avaamaan silmät muutoksille

17.10.2013 - Digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Solita Oy ja Pohjoismaiden johtava digitalisoitumisen koulutusorganisaatio Hyper Island tuovat Hyper Island Master Class - koulutuksen ensimmäistä kertaa Suomeen. Kansainvälisesti tunnettu ja arvostettu koulutus on suunnattu sähköisen liiketoiminnan ja markkinoinnin osaajille. Hyper Island Master Class järjestetään Helsingissä 22.-24.1.2014.

Käynnissä on suuri murros. Digitalisoituminen muuttaa liiketoimintaa ja kuluttajien käyttäytymistä. Yhä enemmän palveluja ja toimintoja siirtyy verkkoon. Kilpailu asiakkaista kiristyy, ja monilla toimialoilla myös kansainvälistyy. Yrityksiltä vaaditaan nyt kykyä hyödyntää uudet mahdollisuudet ja kehittää täysin uusia toimintamalleja ja palveluita. Tarvitaan osaamista, näkemystä ja työkaluja, jolla oma organisaatio ja liiketoiminta pystyvät uudistumaan ja vastaamaan muutoksen tuomiin haasteisiin.

”Hyper Island Master Class on erinomainen ja erilainen tapa digitaalisen liiketoiminnan osaamisen kasvattamiseen ja uusien näkökulmien avaamiseen. Suomalaiset ovat tähän saakka matkustaneet ulkomaille saadakseen laadukasta koulutusta, mutta nyt me haluamme mahdollistaa tämän huippuvalmennuksen Suomessa ja tuoda Hyper Island Master Classin ensimmäistä kertaa Helsinkiin”, sanoo Jussi Kujansuu Solitasta.

Hyper Island Master Class on valmennuskokonaisuus, joka haastaa osallistujat kyseenalaistamaan liiketoimintansa sekäorganisaationsa toimintatavat ja avaamaan silmät teknologian, yhteiskunnan, ihmisten käytöksen ja yritysten toimintaympäristön vääjäämättömille muutoksille ja niiden tuomille mahdollisuuksille. Valmennus antaa osallistujille valmiuksia tunnistaa, kohdata ja aiheuttaa toimialoja muokkaavia murroksia ja valmistaa itsensä ja organisaationsa kiihtyvän muutoksen tuomiin haasteisiin.

”Hyper Island Master Class tarjoaa ainutlaatuisen valmennuksen sähköisen liiketoiminnan ja markkinoinnin osaajille. Se sopii hyvin esimerkiksi liiketoiminnan tai sähköisten palveluiden kehittämisestä vastaaville tai digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoille. Omien hyvien kokemuksiemme pohjalta uskomme, että koulutus antaa valtavasti uusia eväitä niin henkilökohtaisesti omaan työhön kuin laajemminkin suomalaisille organisaatioille, jotka haluavat kehittää liiketoimintaansa verkossa”, jatkaa Kujansuu.

Kolmen päivän intensiiviset ja erittäin aktiiviset valmennukset ovat vakiinnuttaneet paikkansa kansainvälisesti. Valmennuksia on järjestetty Tukholmassa, Pariisissa, Lontoossa, New Yorkissa, Los Angelesissa, Vancouverissa, Singaporessa, Sydneyssä ja nyt ensimmäisen kerran Suomessa. Koulutus järjestetään 22.-24.1.2014 Solitan tiloissa Helsingissä. Kouluttajina ja key note -puhujina toimivat mm. Mark Stevenson, "An Optimist's Tour of the Future" -kirjan kirjoittaja, puhuja ja tulevaisuudentutkija sekä kirjoittaja, sosiaaliseen teknologiaan, sosiaaliseen mediaan ja valokuvaukseen keskittynyt Christian Payne.

Solita Oy, Jussi Kujansuu, Business Unit Manager

puh. 044-750 4490, jussi.kujansuu(at)solita.fi

www.solita.fi/hyperisland

Solita Oy on digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys. Kehitämme uutta liiketoimintaa ja palveluja yrityksille ja julkishallinnon kautta kaikille suomalaisille. Yhdistämme liiketoimintaprosessit, sisällöt ja teknologiat asiakkaidemme toimintaa mullistavalla tavalla. Tavoitteemme on toimia asiakkaidemme matkaoppaina muutosmatkalla. Luomme digitaalisia ratkaisuja ja verkkopalveluita sähköiseen liiketoimintaan sekä tiedolla johtamiseen. Suomalaiset kohtaavat meidät päivittäin esimerkiksi vähittäiskaupan verkkopalveluiden tai julkishallinnon sähköisten palveluiden kautta.

Olemme jo vuonna 1996 perustettu kasvuyritys. Liikevaihtomme vuonna 2012 oli 27 miljoona euroa ja meillä työskentelee yli 230 digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijaa. Olemme ylpeitä avoimesta ja vuorovaikutteisesta yrityskulttuurista, josta osoituksena on 7.sija vuoden 2013 Great Place to Work- listauksessa. www.solita.fi

Hyper Island on ruotsalainen digitalisoitumisen koulutusorganisaatio, joka koulutusohjelmat tuottavat kansanivälisesti johtavan tason sähköisen markkinoinnin ja liiketoiminnan osaajia.  http://www.hyperisland.com/