Solita valittiin Tableaun vuoden kumppaniksi Euroopassa

Teknologia-, data- ja designyritys Solita on valittu Tableaun vuoden kumppaniksi EMEA-alueella (Eurooppa, Lähi-Itä ja Afrikka). Solita sai palkinnon modernista data-osaamisesta ja kyvystä visualisoida dataa ymmärrettävään muotoon.

Visuaalisen analytiikan ohjelmistoyritys ja analytiikka-alusta Tableau Software on myöntänyt Solita Oy:lle useita palkintoja kumppanitilaisuudessaan Lontoossa.

Solita palkittiin tilaisuudessa vuoden kumppanina sekä EMEA- (Eurooppa, Lähi-Itä ja Afrikka) että NEMEA-alueella (Pohjois-Eurooppa, Lähi-Itä ja Afrikka).

Solita on Tableaun pitkäaikainen Gold-tason kumppani, jonka data-analytiikan asiakkaisiin kuuluvat mm. Telia, Tele2, Tradera, Daniel Wellington, Readly, Svenska Spel, Skandia ja VOI.

“On hienoa saada tunnustusta kyvystämme auttaa asiakkaitamme hyödyntämään dataansa tehokkaasti ja rakentamaan dataohjautuvaa kulttuuria”, sanoi Linda Borelius, Solitan liiketoiminnan kehityksestä vastaava johtaja. ”Tableau on alaa uudistava voima visuaalisen analytiikan saralla ja mainio alusta yrityksille, jotka haluavat rohkaista ihmisiä hyödyntämään tarjolla olevaa dataa ketterästi.”

Solita tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman data-, pilvi- ja integraatiopalveluja, ja on tehnyt Tableaun kanssa yhteistyötä jo vuosia. Yritys työllistää nyt lähes 1000 teknologia-, data- ja design-ammattilaista Pohjoismaissa ja Keski-Euroopassa. Solita jatkaa data-analytiikan, palvelumuotoilun, ohjelmistosuunnittelun sekä pilvi- ja integraatiopalveluiden osaajien rekrytointia. Lisätietoa avoimista paikoista: https://www.solita.fi/avoimet-tyopaikat/

FURTHER INFORMATION:

Linda Borelius, SVP, Business Development, Solita Sweden, p. +46 (0)76 8882824linda.borelius@solita.se

Solita on suomalainen teknologia-, data- ja designyritys. Valjastamme ihmisymmärryksen ja älykkäät teknologiaratkaisut palvelemaan parempaa elämää. Olemme muutosvoima, joka luo uusia toimintatapoja, palveluja ja teknologiaratkaisuja uudistaen yrityksiä ja yhteiskuntaa. Solita työllistää jo lähes 1000 strategisen konsultoinnin, palvelumuotoilun, digitaalisten palvelujen, AI- ja analytiikkaratkaisujen sekä pilvipalvelujen asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Virossa, Saksassa ja Belgiassa. www.solita.fi