Talvi on tulossa: Linola kosteuttaa talven kuivattamaa ihoa

Talven vaihtelevat säät ja kylmyys kuivattavat ihoa. Kuiva, hilseilevä, kiristävä ja jopa halkeileva ja kutiava iho on tuttu vaiva monelle suomalaiselle. Kuivan ihon erityistarpeisiin kehitetty Linola-tuotesarja on tehokkaasti kosteuttava apu monenlaisiin iho-ongelmiin.

Linola-ihonhoitotuotteet on tieteellisesti kehitetty erityisesti kuivan ihon hoitoon. Tuotteet pohjautuvat linolihappoon, joka on olennainen ainesosa terveessä ja kimmoisassa ihossa. Iho voi menettää kosteuttaan, mikäli siltä puuttuu linolihappoa. Kehomme ei myöskään pysty valmistamaan tätä ihon hyvinvoinnille tärkeää ainesosaa itse. Tämän takia Linola-tuotteet sisältävät linolihappoa, joka edistää ihon pysymistä terveenä sekä auttaa ehkäisemään kosteuden haihtumista iholta.

Tri August Wolff tutki iho-ongelmia jo vuonna 1938 ja huomasi, että linolihapon puutteesta johtuvia ongelmia pystyi ratkaisemaan paitsi ruokavaliolla, myös ihovoiteella. Näin syntyi Linola. Linola on saksalaisen lääke- ja kosmetiikkayritys Dr. Wolffin tuotemerkki ja se kuuluu Saksan myydyimpiin ihonhoidon apteekkituotteisiin. Suomen apteekeista on saatavilla kolmea eri Linola-tuoteperheen tuotetta.

Linola Kasvovoide

Linola Kasvovoide on tarkoitettu päivittäiseen käyttöön erittäin kuivalle tai atooppisuudesta kärsivälle kasvojen iholle (rasvapitoisuus 30 %). Linola Kasvovoide sisältää runsaasti korkean linolihappopitoisuuden omaavia luonnollisia kasvilipidejä, jolloin se levittyy pehmeästi ja ravitsee ihoa. Voide myös edistää ihon vahingoittuneen suojakerroksen luonnollista uusiutumista, jolloin sen käytöstä on hyötyä myös atoopikoille. Tuote lisää ihon joustavuutta, ehkäisee kuivuutta, ärtyneisyyttä ja kutinaa. Linola Kasvovoide ei sisällä väri- tai säilöntäaineita eikä mineraaliöljyjä. Pakkauskoko: 50 ml

Linola Ihoemulsio

Linola Ihoemulsio on tarkoitettu koko vartalon päivittäiseen hoitoon. Tuote sisältää arvokasta ohdakeöljyä, jossa on runsaasti linolihappoja. Emulsio levittyy iholle helposti ja imeytyy nopeasti (rasvapitoisuus 26 %). Se tasapainottaa ihon rasva- ja kosteuspitoisuutta estäen ihon kuivumisen, jolloin ihon kiristämisen tunne ja kutina vähenee. Kokeile tuotetta myös toistuvasta käsienpesusta johtuvaan käsien kuivumiseen. Pakkauskoko: 200 ml

Linola Suojaava Balsami

Linola Suojaava Balsami luo kestävän suojakerroksen koko intiimialueelle sekä nivus- ja pepputaipeisiin. Sileä, helposti levittyvä balsami suojaa hiostumisen, ihoa ärsyttävän virtsan tai ulosteen sekä hankauksen aiheuttamilta hiertymiltä. Tuote on urheilijoiden suosiossa hiertymien ehkäisyssä, ja oiva apu käytettäväksi myös vauvanhoidossa peppu- ja intiimialueella jokaisen vaipanvaihdon yhteydessä. Linola Suojaava Balsami muodostaa ihoon suojaavan, hengittävän suojakerroksen, joka hylkii vettä ja ärsyttäviä aineita aiheuttamatta ihoon nestekertymiä. Rakenteeltaan Linola Suojaava Balsami on vesi-öljyemulsio, joka on helposti poistettavissa iholta ilman ylimääräistä hankausta. Tuote ei sisällä mineraaliöljyjä eikä silikonia.Pakkauskoot: 50 ml ja 100 ml

www.linola.fiLina Middelmann, puh. +49 521 880 8543 (in English or German), s-posti: lina.middelmann@drwolffgroup.com

Kuva- ja tuotenäytepyynnöt:

Johanna Koroma, puh. +358 50 374 7707, s-posti: johanna.koroma@manifesto.fi

Lilli Lehkosuo, puh. +358 40 762 1999, s-posti: lilli.lehkosuo@manifesto.fi

Saksan Bielefeldissä pääkonttoriaan pitävä, 711 henkeä työllistävä Dr. Wolff -konserni on neljännen sukupolven johtama perheyritys. Perustamisvuodestaan 1905 lähtien yhtiö on keskittynyt kehittämään lääketieteeseen pohjautuvia tuotteita esimerkiksi hiustenlähtöön, ihon ja intiimialueen hoitoon. Konserni jatkaa globaalia kasvua brändeillään Linola, Plantur ja Vagisan, ja se toimii nyt yli 60 maassa. Vuonna 2019 konsernin liikevaihto oli 313 miljoonaa euroa. Lisätietoja: www.drwolffgroup.com.