The Art of Basware -kilpailu käynnistyy jälleen

Espoo, 12.1.2015 – The Art of Basware -kilpailu käynnistyy nyt jo kuudettatoista kertaa. Nuorille taiteilijoille suunnattu taidekilpailu jatkaa viime vuonna alkanutta kansainvälistymistään. Tämän vuoden kilpailuteema on ”Achievement”.

The Art of Basware on alle 30-vuotiaille nuorille taiteilijoille suunnattu kilpailu. Kilpailuun voi osallistua kolmella eri teokselle, eikä toteutustapaa ole rajattu.

”The Art of Basware -kilpailun tarkoituksena on antaa nuorille taiteilijoille tilaisuus saada omia töitään esille ja tukea heidän alkavaa taiteilijauraansa. Me Baswaressa uskomme, että luovuudella on erittäin suuri merkitys myös menestyvässä liiketoiminnassa. Tämä kilpailu tuo esiin sitä innovatiivisuutta, jota nuorilla taiteilijoilla tänäkin päivänä on ja jota myös yritysten tulisi osata hyödyntää toimissaan enemmän. Jatkamme kilpailun kansainvälistämistä suurella innolla ja odotamme mielenkiinnolla millaisia töitä tämän vuoden teema ”Achievement” tuo tullessaan nuorilta taiteilijoilta ympäri maailman”, toteaa Steve Muddiman, Baswaren markkinoinnin vetäjä.

Viime vuonna kilpailuun osallistui lähes 200 taiteilijaa yli 450 teoksella. Taideteoksia oli kuvataiteen useilta eri osa-alueita. ”Tämän vuoden teema edustaa yhtä Baswaren keskeisistä arvoista. Kilpailun kasvaessa vuosittain uskomme sen luovan entistä paremmat mahdollisuudet nuorille taiteilijoille näyttää saavutuksensa meille ja maailmalle”, Muddiman kertoo.

Kilpailuun voi ilmoittautua 12.1.-27.3.2015 välisenä aikana. Loppukilpailuun päässeet työt ovat esillä Helsingin Musiikkitalon kaikille avoimessa näyttelyssä 16.4 – 14.5.2015. Voittaja julkistetaan näyttelyn avajaisten yhteydessä huhtikuun 15. päivänä ja Basware lunastaa voittajatyön kokoelmaansa 5000 eurolla. Perinteisesti Basware on lunastanut itselleen useita muitakin teoksia. The Art of Basware -taidekokoelman töitä on esillä Baswaren kotimaan ja ulkomaan toimipisteissä.

Viime vuonna kilpailun voitti Toni R. Toivonen teoksellaan Jonkin on hajottava- Something must break. Toivosen haastattelu on katsottavissa: https://www.youtube.com/watch?v=oETE-xzzw7M

The Art of Basware -kilpailun 15.-vuotisjuhlavideo: https://www.youtube.com/watch?v=C0b9j3NvP9Y

Osallistumisohjeet ja ilmoittautumislomake: www.basware.fi/art
#ArtOfBasware Twitterissä

Sirje Ahvenlampi-Hyvönen
sirje.ahvenlampi at basware.com

Basware
Basware on maailman johtava hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen toimittaja. Baswaren avulla organisaatiot voivat tehostaa talousohjaustaan ja talous- ja hankintatoimintojaan sekä yksinkertaistaa ja sujuvoittaa niihin liittyviä prosesseja. Paremmalla talousohjauksella autamme asiakkaitamme menestymään ja tuottamaan lisäarvoa liiketoiminnalle. Basware Commerce Network on maailman suurin yritysten välinen verkosto, joka mahdollistaa vaivattoman yhteistyön ja kaupankäynnin miljoonalle ostajalle ja myyjälle yli sadassa eri maassa. Baswaren ratkaisujen avulla kaikenkokoiset organisaatiot nousevat uudelle tasolle kulukontrollissaan ja tehokkuudessaan, muodostaen tiiviitä kauppasuhteita muiden verkostoon kuuluvien organisaatioiden kanssa. Baswaren ratkaisut tuovat merkittäviä kustannussäästöjä sekä tehostavat kassavirtaa täysin uudenlaisella tavalla ostaa ja myydä.
Lue lisää Baswaren tavasta tehostaa rahankiertoa sekä liiketoimintaa: www.basware.fi.

www.twitter.com/BaswareFinland
www.facebook.com/BaswareCorporation