Tule kuulemaan uutta ihonhoidosta ja tapaamaan Linoa!

Dr. Wolff ja Lino kutsuvat sinut Naisten Kymppi -tapahtumaan kuulemaan urheilijoiden ja kaikkien muidenkin herkkäihoisten ihonhoitoon liittyviä uutisia ja vinkkejä!

Kun kyse on liikunnasta, urheilusta ja ihonhoidosta, ovat suomalaiset naiset erityisen tärkeässä asemassa! Siksi saksalaisen perheyhtiön, Dr. Wolffin, ihonhoidon erityisasiantuntija, pehmeä ja sympaattinen Lino-hahmo, saapuukin Naisten Kympille.

Lino on Saksassa lähes yhtä kuuluisa kuin Muumit ovat Suomessa. Lino on tullut Pohjolaan jäädäkseen auttamaan suomalaisia ihonhoidossa. Lino on ihonhoidon ja etenkin urheilijoiden iho-ongelmien asiantuntija.

Lino jakaa Naisten Kympillä monia neuvoja – ja aivan konkreettista apua, jotta juoksijat välttyisivät hiertymiltä tai hautumilta.

Lino toivottaa toimituksenne edustajat tervetulleeksi Linolan esittelypisteelle heti Naisten Kympin startin jälkeen klo 13.30 alkaen. Voit nauttia kanssamme virkistävän juoman ja kuulet uutisia Dr. Wolffin urheiluosastolta, ihokoulusta sekä mitä uutta Suomessa tulee tapahtumaan ihonhoidon saralla. Samalla käynnistämme Lino-kilpailun Facebookissa!

Paikka: Mäntymäen kenttä, Töölö, Linolan teltta numero 13

Aika: klo 13.30 alkaen

Halutessasi voit lähteä myös lähteä mukaan Naisten Kympille! Ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittautumiset:
Kristiina Klemetti, kristiina.klemetti@manifesto.fi tai p. 045 139 4470

Dr.Wolff on aloittanut urheilun tukemisen heti Helsingin olympialaisten jälkeen vuonna 1952. Jo ennen kuin sponsori-sanaa on alettu käyttää, Dr. Wolff tuki urheilijoita, oli mukana monissa urheilutapahtumissa ja rahoitti urheilukilpailuja. Kuuluisia ovat muun muassa jo 1960-luvulta lähtien tapahtumissa kiertäneet Dr. Wolffin ”ihonhoito- ja päähierontateltat”, joissa hemmoteltiin urheilijoita päähieronnalla. Tänä päivänä Dr. Wolff tukee Arminia- Bielefeld -jalkapallojoukkuetta sekä kilpapyöräilyä. Team Giant-Alpecin-kilpapyöräilytalli on mukana Ranskan ympäriajossa.