Uudet luomupavut, linssit ja viljasekoitukset kätevissä annospusseissa salaatteihin, keittoihin ja lisukkeeksi

Bonduellen käyttövalmiit papu-, linssi- sekä viljasekoitusuutuudet on luomuviljeltyjä eivätkä ne sisällä lisä- tai säilöntäaineita. Uutuudet on pakattu käteviin 150 gramman annospusseihin, jotka on helppo ottaa mukaan tai käyttää sellaisenaan esimerkiksi salaateissa, keitoissa sekä lisukkeena. Uusi pakkaus on kevyt, se vie vähän tilaa ja annoskokonsa ansiosta se myös auttaa vähentämään ruokahävikkiä.

Bonduellen papu-, linssi- ja viljasekoitusuutuudet on valmistettu höyryttämällä. Höyrytys auttaa säilyttämään raaka-aineiden luonnollisen maun ja rakenteen. Tuotteissa on ripaus merisuolaa makua antamaan ja viljasekoituksissa on lisäksi tilkka ekstraneitsytoliiviöljyä.

Bonduellen uudet annospusseihin pakatut tuotteet ovat:

• Yksittäisvariantit: kidneypavut, kikherneet, mustapavut ja linssit
  • Sekoitukset: pavut, drumvehnä ja kvinoa; linssi, kamutvehnä ja villiriisi

Pakkauksen suositushinta on noin 2 euroa.

Bonduelle on vuonna 1853 perustettu ranskalainen perheyritys, jonka tavoitteena on edistää terveellisiä elintapoja kasvispohjaisen ravinnon avulla.

Bonduelle on lanseerannut uuden käyttövalmiin luomusarjan 150 gramman pusseissa

Lisätiedot:

Claudia Schiffhauer, Marketing Director Bonduelle Nordics, Retail & Foodservice
Puhelin: +45 4452 1758

Sähköposti: claudia.schiffhauer@bonduelle.com

Tuotenäytteet ja kuvat: Maija Hyötyläinen, Manifesto, 050 572 9679, maija.hyotylainen@manifesto.fi

Reseptejä on saatavilla osoitteessa bonduelle.fi