Uusi lämpökameralla varustettu Cat S62 Pro -ammattilaispuhelin on käytännöllisen suunnittelun ja kestävyyden huippua

Cat S62 Pro on Cat 60 -sarjan kolmannen sukupolven ammattilaispuhelin ja esittelee viimeisintä Thermal by FLIR® -teknologiaa. S62 Pro tuo ammattilaispuhelimeen nelinkertaisen lisäyksen lämpöpikselien lukumäärään ja verrattomat ominaisuudet sovelluksineen.

Cat S62 Pro sisältää useita ainutlaatuisia parannuksia, kuten yksityiskohtaisemmat lämpökuvat kosteuden, vedon, vuodon, kuuman pisteen, oikosulun, tukkeuman tai korkean lämpötilan paikantamiseksi ja diagnosoimiseksi. Se saa tehonsa tällä hetkellä korkeimman resoluution ammattitason FLIR Lepton 3.5 -anturista, joka lisää lämpöpikselien lukumäärän nelinkertaiseksi. Yhdistettynä FLIR:n VividIR-tekniikkaan Cat S62 Pro tarjoaa paremman ja terävämmän kuvanlaadun sekä korkeamman lämpöresoluution.

Lämpökuvia voidaan yhdistää S62 Pro -puhelimen 12 MP:n Sony-kameran visuaaliseen kuvaan tai niitä voidaan käyttää yhdessä FLIR:n muuttuvan voimakkuuden MSX®-tekniikan kanssa, joka peittää lineaariset yksityiskohdat lämpökuvassa ja siten auttaa lämpökuvien tulkitsemisessa. Nämä uudet ominaisuudet tekevät lämpökamerasta intuitiivisemman ja takaavat hyvin selkeät lämpökuvat jopa täysin pimeässä.

Cat S62 Pro on erinomainen työpuhelin entistä nopeamman piirisarjan, Android 10:n ja pitkäkestoisen akun ansiosta. Ammattilaispuhelimen näyttö on päivitetty suureen 5,7 tuuman FHD+-näyttöön (18:9). S62 Pro:ssa on 6 Gt RAM- ja 128 Gt ROM -muisti, ja puhelimen taakse on lisätty sormenjälkitunnistin.

Kuten kaikki Cat-puhelimet, myös Cat S62 Pro on testattu tiukkojen standardien mukaisesti. IP68- ja MIL SPEC 810H -luokituksen saavuttamiseksi Cat S62 Pro on testattu pudottamalla se toistuvasti teräspinnalle 1,8 metrin korkeudesta. Puhelin ylittää tiukat pöly- ja vedenpitävyystestien vaatimukset, ja sen voi pestä saippualla tai desinfiointiaineella.

Cat S62 Pro on mukana Googlen Android Enterprise Recommended -suositusluettelossa ja tukee Android Enterprise -ominaisuuksia. Se on myös läpikäynyt johtavilla EMM-ratkaisuilla suoritettuja käyttöönotto- ja käytännöllisyystestejä.

– Olemme johtaneet viiden vuoden ajan ammattilaisille suunnattujen lämpökamerapuhelinten markkinoita. Cat S62 Pron myötä nostamme rimaa edelleen. Sen lisäksi, että lämpökameran kuvanlaatu on ammattitasoa, olemme tehneet puhelimeen lukuisia muita parannuksia. Edellisen malliston verrokkipuhelimeen verrattuna S62 Pro on 12 % pienempi ja siinä on jopa 10 % isompi näyttö. Se on nopeampi, tehokkaampi ja uskomattoman kestävä, mikä tekee puhelimesta lajissaan erinomaisen, sanoo Bullitt Groupin VP-tuoteportfolion johtaja Peter Cunningham.

Hinta ja saatavuus

Cat S62 -puhelimen suositushinta on noin 699 euroa. Suomessa puhelinta myyvät Gigantti, Veikon Kone, Elisa, DNA, Power ja Verkkokauppa.com.

Tekniset tiedot:

• Integroitu FLIR-lämpökamera
    • Ammattitasoinen lämpökuvaus FLIR Lepton 3.5 -anturin avulla
    • 1440 x 1080 HD-videokuvaus VividIR-tekniikalla
    • MSX® multispektrinen dynaaminen kuvantaminen
    • Mitattava lämpötila-alue -20–400 ºC
    • Mittaa pintalämpötilat jopa 30 metrin etäisyydeltä
    • Skaalattavat ja liikutettavat kohteet kuuma- tai kylmäindikaattoreilla
    • Horisontaalinen lämpökuva on laajennettu 57 asteeseen kuvakulman suurentamiseksi
    • 9 lämpöväripalettia joista valita tilanteesta riippuen
    • PDF-raportointi
  • Tehokas 4 000 mAh litiumioniakku
  • Vesi- ja pölytiivis (IP68)
  • Pudotustestattu 1,8 metrin korkeudelta teräspinnalle, MIL SPEC 810H
  • Vedenpitävä: kestää upotuksen 1,5 metriin 35 minuutin ajan
  • 5,7 tuumainen FHD+ -näyttö (18:9), Corning® Gorilla® Glass 6 -lasi, joka on käytettävissä hansikkaat kädessä tai märillä sormilla
  • Google Android™ 10 (päivitys versioon 11)
  • 6 Gt RAM, 128 Gt ROM, laajennettavissa microSD™-kortilla
  • Kahdeksanytiminen Qualcomm Snapdragon 660 -järjestelmäpiiri, 2.0 GHz
  • 12 MP Sony-kamera Dual Pixel -tekniikalla, 8 MP etukamera
  • LTE Cat 13, VoLTE-, VoWiFi- ja ViLTE-tuki
  • Kulumaton ja liukumaton muovilla päällystetty TPU-takakuori
  • Ohjelmoitava pikanäppäin Push to Talk -tilassa (PTT)
  • Bluetooth 5.0, NFC
  • Erikseen kuratoidut sovellukset ja sisältö
  • Kaksi SIM-korttipaikkaa ja microSD™-kortilla laajennettava muisti (erilliset microSD™- ja SIM-korttipaikat)
  • Kahden vuoden takuu
  • Android Enterprise -valmius
  • Tietoturvapäivitykset kolmen vuoden ajan*
  • Nollakosketus -tuki

*2 vuoden turvallisuushuoltopäivitykset 90 päivän välein, lisäksi yhden vuoden kiireelliset turvallisuushuoltopäivitykset

Markus Hilden
Viestintätoimisto Manifesto

+358 44 363 9961, markus.hilden@manifesto.fi

tai:

Lisa Meakin, Marketing Director, Bullitt Group:
+44 7968 363714, lisa@bullitt-group.com

Tietoa Cat-laitteista ja -varusteista:

Cat-brändi viestii luotettavuutta, kestävyyttä, toimintavarmuutta ja laatua. Cat-yhtiön DNA on sisällä jokaisessa Bullitt Mobile Ltd:n myymässä älypuhelimessa ja laitteessa tarjoten rajattomia kokemuksia ja kestävää liikkuvuutta. Lisätietoja Cat-tuotteista on saatavilla osoitteesta www.catphones.com.

Tietoja Bullitt Groupista:

Bullit Group on kestävien ammattilaispuhelimien pioneeri yli kymmenen vuoden kokemuksella. Perustamisestaan, vuodesta 2009 lähtien Bullitt on johtanut markkinoita innovaatioillaan ja voittanut kansainvälisiä palkintoja ammattilaistuotteillaan. Bullitt suunnittelee, valmistaa ja jakelee miljoonia matkapuhelimia yli 60 maahan maailmanlaajuisesti. Sillä on globaali lisenssi Cat (Caterpillar Inc.) ja Land Rover -älypuhelimille ja näihin liittyville oheistuotteille. Bullitt Groupin tuotevalikoima kehittyy jatkuvasti kuluttajatutkimuksen ja -kehityksen avulla sekä poikkeuksellisella asiantuntemuksella kestävän mobiilitekniikan edistämisessä.Bullitt Groupin pääkonttori on Readingissä Englannissa. Yrityksellä on lisäksi toimistot Taiwanissa, Kiinassa, USA:ssa, Etelä-Afrikassa, Saksassa ja Australiassa.

CAT, CATERPILLAR, LET’S DO THE WORK, logot "Caterpillar Yellow", "Power Edge" ja "Modern Hex" sekä tässä käytetyt yritys- ja tuoteidentiteetit ovat Caterpillarin tavaramerkkejä, eikä niitä saa käyttää ilman lupaa. Bullitt Mobile Ltd, Caterpillar Inc:n lisenssinhaltija. www.cat.com / www.caterpillar.com