Uusi vesipohjainen silikonituote sopii herkkäihoiselle

Henkel Norden tuo Suomen markkinoille Pattex-tuoteperheeseen kuuluvat silikonituotteet. Pattex Easy Silicone on kehitetty herkkäihoisille ja kodinremontoijille, jotka arvostavat sitä, että iho ja työkalut ovat helposti puhdistettavissa tuotteen käytön jälkeen. Toiselle Pattex Silicone -nimiselle uutuustuotteelle Henkel myöntää ainoana Suomessa jopa 5 vuoden homeenesto­takuun. Molempia tuotteita on saatavissa Pattexin helppokäyttöisessä painepakkauksessa – nyt kodinremonttia varten ei enää tarvita järeitä patruunapuristimia!

Pattex-tuoteperhe laajenee entuudestaan Henkel Nordenin tuodessa Suomen markkinoille Pattex-silikonituotteet. Tuotteesta on saatavana kahta eri versiota: Pattex Easy Silicone ja Pattex Silcone.

Pattex Easy Silicone – herkkäihoisille ja allergikoille

Pattex Easy Silicone sopii erityisesti herkkäihoisille sekä kodinremontoijille, jotka arvostavat sitä, että iho ja työkalut ovat helposti puhdistettavissa tuotteen käytön jälkeen.

Pattex Easy Silicone -uutuustuote on valmistettu ainutlaatuisen vesipohjaisen Silicotech-tekniikan avulla, jonka ansiosta ylämääräinen silikonimassa on helposti poistettavissa käsistä ja työkaluista pelkällä vedellä. Myös silikonin levittäminen on helpompaa, kun sauman voi tasoittaa vain puhtaalla vedellä kostutetulla sormella.

Pattex Silicone – viiden vuoden homeenestotakuu

Pattex Silicone on Suomen ainoa homeenestotoiminnolla varustettu silikonituote, jolle myönnetään viiden vuoden takuu. Uusi koostumus ehkäisee, torjuu ja pysäyttää homeen muodostumisen. Tuote on hajuton ja liuotteeton.

Saksassa toimiva VTT:tä vastaava tutkimuskeskus Institut Fresenius on tutkimustensa kautta antanut suosituksensa tuotteelle.

Pattex Silicone -tuotetta on saatavissa valkoisena, hopeanharmaana ja tummanharmaana.

Pattex EasySilicone -tuotetta on saatavissa valkoisena.

Painepakkaus on helppokäyttöinen satunnaiselle kodinremontoijalle

Sekä Pattex Easy Silicone että Pattex Silicone ovat saatavissa sekä Easy Pack -painepakkauksessa että perinteisessä patruunapakkauksessa.

Pattexin helppokäyttöinen painepakkaus toimii nappia painamalla eikä sitä varten tarvita patruunapuristinta. Pakkauksessa on myös säädin, josta voi määritellä annostelun, ja käännettävä suutin, joka helpottaa vaikeiden kulmien saumausta.

Suositushinnat ja saatavuus

Pattex Easy Silicone patruunapakkauksen (300 ml) suositushinta on 5,90 euroa ja painepakkauksen (200 ml) suositushinta on 8,90 euroa. Pattex Silicone patruunapakkauksen (300 ml) suositushinta on 9,90 euroa ja painepakkauksen (200 ml) suositushinta on 9,90 euroa.

Tuotteita on saatavissa kaikista hyvin varustelluista rakennustarvikeliikkeistä sekä sisustustuotteita myyvistä kauppaketjuista lokakuusta alkaen.

Henkel valmistaa liimatuotteita yli 130 vuoden kokemuksella.

Henkel on globaali yritys, jonka valikoimaan kuuluu useita johtavia tuotemerkkejä, kuten Schwarzkopf, Tolu, Loctite® ja Pattex. Henkelillä on kolme liiketoiminta-aluetta: pesu- ja puhdistusaineet, kosmetiikka- ja hygieniatuotteet sekä liimat, tiivisteet ja pintakäsittelyaineet. Yhtiössä on yli 48 000 työntekijää ja se on mukana Fortune 500 –yritysten listalla. Vuonna 2010 Henkel-konsernin liikevaihto oli 15,092 miljardia euroa ja liikevoitto 1,862 miljardia euroa. Henkel toimii 125 maassa ja on noteerattu Frankfurtin pörssissä. Henkel Nordenilla on runsaat 430 työntekijää neljässä eri Pohjoismaassa, ja yhtiön liikevaihto vuonna 2010 oli 192 miljoonaa euroa

www.henkel.fi

Yhteyshenkilö