Vahvaakin vahvempi Pattex 100% -yleisliima kaikille materiaaleille

Pattex-tuoteperhe laajenee jälleen. Erikoisvahva Pattex 100% -yleisliima soveltuu lähes kaikille materiaaleille ja sitä voi käyttää sekä sisällä että ulkona. Pattex 100% on läpinäkyvä, ja sitä voi käyttää sekä kylmissä että kuumissa olosuhteissa.

Korkealaatuisista liimatuotteistaan tunnettu Pattex-tuoteperhe laajenee jälleen, kun Henkel Norden tuo Suomen markkinoille teknisesti erittäin korkealaatuisen Pattex 100% -yleisliiman.

Vaikka Pattex 100% on liuotteeton, se on erittäin vahvaa ja iskunkestävää. Pattex 100% sopii käytettäväksi sekä sisällä että ulkona, koska se on vedenkestävää ja sietää lämpöä -50 asteesta +80 asteeseen. Pattex 100% soveltuu lähes kaikille materiaaleille muun muassa puulle, paperille, muoville, metallille ja lasille. Liimattu pintaa voi säätää rauhassa noin 10 minuutin ajan. Lopullisen lujuuden liima saavuttaa vuorokaudessa.

Pattex 100% on saatavilla kahdessa eri pakkauskoossa (50 g ja 100 g) kaikista hyvin varustelluista rakennustarvikeliikkeistä sekä sisustustuotteita myyvistä kauppaketjuista lokakuusta alkaen. Tuotteen suositushinta on 6,90 euroa (50 g) ja 9,90 euroa (100 g).

Tuotteen testivideo YouTubessa: http://www.youtube.com/watch?v=VYNfaVmtxDk

Henkel valmistaa liimatuotteita yli 130 vuoden kokemuksella.

Henkel on globaali yritys, jonka valikoimaan kuuluu useita johtavia tuotemerkkejä, kuten Schwarzkopf, Tolu, Loctite® ja Pattex. Henkelillä on kolme liiketoiminta-aluetta: pesu- ja puhdistusaineet, kosmetiikka sekä liimat, tiivisteet ja pintakäsittelyaineet. Yhtiössä on yli 50 000 työntekijää, ja se on mukana Fortune 500 -listalla. Vuonna 2010 Henkel-konsernin liikevaihto oli 15 miljardia euroa ja liikevoitto 1,8 miljardia euroa. Henkel toimii 125 maassa ja se on noteerattu Frankfurtin pörssissä. Henkel Nordenilla on runsaat 460 työntekijää neljässä eri Pohjoismaassa, ja yhtiön liikevaihto vuonna 2010 oli 192 miljoonaa euroa.

www.henkel.fi

Yhteyshenkilö