WC Bref Power Active: Innovatiivinen uutuustuote WC:n puhtaanapitoon

Henkel Norden tuo Suomeen uuden, innovatiivisen raikastimen WC:n puhtaanapitoon. WC Bref Power Activen tehokkaat ainesosat ja uusi muotoilu tekevät WC-altaasta puhtaan ja raikkaan jokaisen huuhtelun jälkeen.

Perinteiset WC-raikastimet eivät ole kovin tehokkaita ja ne ovat tylsän näköisiä. Uutuustuote WC Bref Power Active tarjoaa WC:n puhtaanapitoon uudenlaisen ja tehokkaan ratkaisun. Puhtaan ja raikkaan WC-pöntön salaisuus on WC Bref Power Active raikastimen puhdistavissa ainesosissa.

Raikastimen pyöreän muodon ansiosta WC Bref Power Active voidaan kiinnittää siististi pöntön reunan alle. Innovatiivinen muotoilu mahdollistaa myös, että pönttöä puhtaana pitävät aineet jakautuvat huuhtelun yhteydessä tasaisesti parhaan mahdollisen lopputuloksen saavuttamiseksi.

Neljä aktiivista ainesosaa takaavat puhtaan ja raikkaan WC:n

• Puhdistava vaahto puhdistaa WC-altaan joka huuhtelulla
  • Kalkinpoistokoostumus ehkäisee kalkin muodostumista.
  • Likasuojakoostumus ehkäisee uuden lian muodostumista.
  • Raikastimen optimaalinen muotoilu antaa jokaisen huuhtelun jälkeen pitkäkestoisen tuoksun koko kylpyhuoneeseen.

WC Bref Power Active on saatavissa kaikista hyvin varustelluista kaupoista, ja siitä on kaksi eri tuoksua: sitruunan tuoksuinen WC Bref Power Active Lemon ja raikas WC Bref Power Active Ocean Breeze. Tuotteen suositushinta on noin 2 euroa.

WC Bref on Henkel Nordenin tuotemerkki ja se lanseerattiin Suomeen keväällä 2010. Henkel Norden vastaa tuotteen myynnistä ja markkinoinnista Suomessa.

Tuotekuvia voi ladata viestin lopussa olevien linkkien kautta.

Yhteistiedot:

Media: Riikka Vermas, Henkel Norden, puh. 020 122 3329, 0400 499 845, sähköposti riikka.vermas@fi.henkel.com

Kuluttajat: WC Bref kuluttajaneuvonta, puh. 0800 165 066 (arkisin klo 10-13), sähköposti info.puhdaskoti@fi.henkel.com, internet www.puhdaskoti.fi

Tuotenäytteet ja kuvapyynnöt: Jonna Varhama, Viestintätoimisto Manifesto, puh. 050 543 2926, sähköposti jonna.varhama@manifesto.fi

Henkelillä on monia markkinajohtaja-asemassa olevia tuotemerkkejä.  Yrityksen visiona on kehittää ratkaisuja, jotka tekevät ihmisten elämän helpommaksi, paremmaksi ja kauniimmaksi. Henkel toimii kolmella strategisella liiketoiminta-alueella: pesu- ja puhdistusaineet, kosmetiikka sekä liimat, tiivisteet ja pintakäsittelyaineet. Henkel työllistää maailmanlaajuisesti yli 50 000 työntekijää ja konserni on valittu yhdeksi ”Fortune 500” -yritykseksi. Konsernin liikevaihto tilivuonna 2009 oli 13,6 miljardia euroa ja liikevoitto 1,4 miljardia euroa. Henkel toimii 125 maassa ja konsernin osake on noteerattu Frankfurtin pörssissä. Pohjoismaissa konsernin tuotemerkkejä ovat mm. Schwarzkopf, Tolu, Loctite ja Pattex. Henkel Nordenin palveluksessa on 460 työtekijää ja yksikön liikevaihto vuonna 2009oli 179,8 miljoonaa euroa.