Miljonääriksi Tokiossa

Report this content

Miljonääriksi Tokiossa Unelma miljönääriksi tulosta voi toteutua Antti Hellemaalle Hämeenlinnasta, kun hän lähtee 26. kesäkuuta Tokioon ja Yokohamaan seuraamaan jalkapallon maailmanmestaruuskisojen loppuottelua. Hellemaa on niiden 30 voittajan joukossa Gilletten World Cup -kilpailussa, jotka kamppailevat miljoonan USA:n dollarin suuruisesta rahapalkinnosta. Gillette, Oral-B, Braun ja Duracell järjestävät World Cup -kilpailun, jossa 30 onnekasta eurooppalaista pääsee Japaniin jalkapallon maailmanmestaruuskilpailuihin. Onnellisiin voittajiin kuuluu Antti Hellemaa Hämeenlinnasta, joka muiden voittajien tavoin pääsee seuralaisensa kanssa Tokioon ja Yokohamaan. Matka kestää neljä vuorokautta, ja siihen sisältyy täyshoito sekä kaksi lippua jalkapallon maailmanmestaruuskisojen loppuotteluun - sekä mahdollisuus voittaa miljoona dollaria eli noin 1 067 000 euroa. Kamppailu miljoonasta dollarista tulee olemaan erittäin jännittävä. Heti Japaniin saapumisen jälkeen alkaa kilpailun ensimmäinen osio. Kilpailijoista 16 parasta pääsee finaalikierrokselle, joka järjestetään jo seuraavana päivänä. Finaalikierros suoritetaan rangaistuslaukaus-otteluna, jossa osanottajat pelaavat pareittain toinen toistaan vastaan. Karsinta tapahtuu "äkkikuolema"-periaatteella - eli se, joka ensimmäisenä laukaisee ohi, joutuu ulos pelistä. Lopulta jäljelle jää vain yksi kilpailija, joka suorittaa elämänsä potkun - arvoltaan miljoona dollaria. Jos pallo menee maaliin, voittaja matkustaa kotiin miljoona dollaria taskussaan. Jos pallo menee ohi, voittaja saa lohdutuspalkintona 10 000 dollaria eli noin 10 670 euroa. Potkaiseeko Antti Hellemaa Hämeenlinnasta voitokkaan pallon verkkoon, ratkeaa 28. ja 29. kesäkuuta. Kävi miten kävi, luvassa on jännittävä matka Yokohamassa 30. kesäkuuta pelattavaan jalkapallon MM-kilpailujen loppuotteluun. Lisätietoja kilpailusta ja Gillette World Cupista 2002 antaa toimitusjohtaja Leena Syrjälä numerosta (09) 452 872. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/24/20020524BIT00420/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/24/20020524BIT00420/wkr0002.pdf