HJK ja Dextra tähtäävät yhteiseen maaliin

Lääkäriasema Dextra ja maan suosituin jalkapalloseura HJK solmivat helmikuussa yhteistyösopimuksen, joka tähtää pitkäaikaiseen suhteeseen. HJK odottaa uudelta kumppaniltaan muun muassa pelaajien tapaturmien entistäkin parempia hoitosuunnitelmia. Dextra puolestaan saa urheiluklinikalleen huomattavan asiakkaan ja osaajatiimiinsä ortopediaan erikoistuvan vahvistuksen, HJK:n joukkuelääkäri LL Tuomas Brinckin.
– Haimme ammattitaitoista yhteystyökumppania, jolla on vahva ja toimiva organisaatio etenkin edustusjoukkueemme ongelmatilanteiden hoitamiseksi. Loukkaantumisten oikeat hoitosuunnitelmat ovat meille erittäin tärkeitä. Eiväthän ne parenemista nopeuta, mutta ainakin tiedetään, missä mennään ja minimoidaan virheet, HJK:n toimitusjohtaja Kari Haapiainen kertoo.
– Nyt alkava yhteistyö on mahdollisuus meille molemmille. Dextrassa on paras ammattitaito leikkausta vaativien urheiluvammojen hoitamiseen ja magneettikuvausmahdollisuus vielä täydentää kokonaisuutta, Haapiainen jatkaa.
– Haluamme kehittää yhteistyön muotoja yhdessä uuden asiakkaamme kanssa. Oleellisin asia on luottamus. HJK:n kaltainen seura on meille myös imagollisesti hieno kumppani. Onhan seura jo 100-vuotias ja tekee erittäin arvokasta työtä myös nuorten parissa. HJK on yksi ”stadin” tärkeimmistä lasten liikuttajista, Dextran toimitusjohtaja Leena Niemistö toteaa.
– Valintaamme vaikutti Dextran hyvän maineen lisäksi myös heidän vankka vakuutusasioiden tuntemuksensa. Se vapauttaa seuran resurssit keskittymään puhtaasti pelaamisen ja pelaajien tavoitteisiin paperitöiden sijasta. Tiedämme myös, että oman lääkärimme Tuomas Brinckin lisäksi Dextrassa on tarvittaessa muitakin huippuosaajia. Saamme aina asiantuntevaa hoitoa, Haapiainen toteaa.
– Kun me tähtäämme yhteiseen maaliin, tuloksia syntyy, stadin ykkösseuran ja maan johtavan urheiluklinikan vetäjät toteavat yhdestä suusta.

Kuvateksti:
Leena Niemistö ja Kari Haapiainen ovat tyytyväisiä, kun oman alansa ykköset löysivät toisensa.

Lisätietoja:

kari.haapiainen@hjk.fi
puh. 0400-438 566

leena.niemistö@dextra.fi
09- 5601 6234 tai 050-5979505

Helsingin Munkkivuoressa toimiva Dextra on täydenpalvelun moderni lääkäriasema ja sairaala. Dextrassa toimii noin kaksisataa yleis-, erikois- ja hammaslääkäriä sekä satakunta terveydenhuollon muuta ammattilaista. Korkeatasoinen osaaminen ja nykyaikaiset laboratorio-, kuvantamis- sekä sairaalapalvelut muodostavat nopean ja tehokkaan hoitoketjun sen jokaisessa vaiheessa.

HJK on johtava ja suosituin kotimainen jalkapalloseura, joka on tehnyt jo 100 vuotta pitkäjännitteistä ja määrätietoista työtä suomalaisen jalkapalloilun kehittämiseksi. Yhteistyössä junioriorganisaatioiden kanssa se luo vahvan perustan menestyksekkäälle nuoriso- ja kilpailutoiminnalle kansallisella tasolla. HJK on ja haluaa olla jatkossakin edelläkävijä.