Liikerata on Riihimäen uusin liikekeskus - Matkakeskuksen liiketilat avataan 1.4.

Report this content

Riihimäen Matkakeskuksen liiketilojen yhteiseksi nimeksi on annettu osuvasti Liikerata, sillä se toimii radan varrella, Riihimäen aseman vieressä uuden matkakeskuksen yhteydessä.
Sujuvasti ja monipuolisesti palveleva Liikerata avaa ovensa asiakkaille 1.4.2009. Ensimmäisten yritysten joukossa aloittavat muun muassa Siwa, Lähivakuutus, Lammin Säästöpankki, Subway, Roll’s, Pizzataxi, Bulldog Bar, Videofirma Makuuni, RAY ja Matkahuolto. Riihimäen kaupungin matkailuinfo palvelee ilmaisin neuvoin ja vinkein. Matkakeskuksen toimistorakennuksessa toimivat muun muassa Lääkärikeskus Mehiläinen sekä Riihimäen kaupungin innovaatio- ja tuotekehityspalvelukeskus First Round Oy.
Liikeradan yleiset tilat ovat avoinna arkisin klo 6.00-23.00 ja viikonloppuisin klo 8.00-23.00.
Linja-autoliikenne siirtyy uuteen terminaaliin 30.3., jolloin myös Matkahuolto aloittaa toimintansa.

Palvelua jo aikaisin aamusta

Liikeradan yritykset palvelevat joustavasti, ensimmäinen jo aamukuudesta ja viikonloppuisin ravintola vielä aamuyön puolellakin. Liikekohtaiset aukioloajat löytyvät helposti Liikeradan omilta internetsivuilta osoitteesta www. liikerata.com.
Liikeradasta tulee edustava ja viihtyisä liike- ja matkakeskus, jossa voi sisätiloissa siirtyä liikennevälineestä toiseen sekä hoitaa asioita näppärästi työ- tai kotimatkalla. Herkulliset ja monipuoliset ravintolapalvelut houkuttelevat viihtymään vaikkapa perheen ja ystävien kesken pitempäänkin.
Pysäköintipaikat sijaitsevat kahdessa kerroksessa liiketilojen yläpuolella. Osa niistä on asiakkaille ilmaisia kahden tunnin pysäköinnin ajan ja osa maksullisia liityntäpysäköintipaikkoja, joissa on mahdollisuus lohkolämmitinliittymään.
Liikeradan toteuttamisesta on vastannut YIT. Kiinteistön omistaa Kiinteistö-Tapiola.

Lisätietoja:

Myyntijohtaja Merja Rikkonen