Parma vahvistaa sähköisiä palvelujaan betonirakentamisen ammattilaisille

Parma julkaisee rakennusalan ammattilaisille suunnatun sähköisen PARMA Kansion, joka kokoaa suunnittelijoiden tarvitseman Parman tuotteisiin liittyvän ohjeistuksen ja aineiston internetissä käytettävään PARMA Kansioon.

Parma on ensimmäisiä rakennusalan toimijoita Suomessa, joka ottaa käyttöönsä keskitetyn sähköisen ohje- ja materiaalipalvelun. Kaikki suunnitteluaineisto, joka aiemmin jaettiin suunnittelijoille perinteisessä paperikansiossa tulee nyt saataville digitaalisessa muodossa. Palvelu tukee Parman tavoitetta tarjota asiakkailleen korkealaatuisten betonisten valmisosien lisäksi uusinta tietoa ja asiantuntemusta betoniteknologiasta.

18.8.2008 www.parma.fi -sivuilla julkaistua sähköistä PARMA Kansiota käytetään internetin avulla. Kansio on aina ajan tasalla ja käytettävissä omalla internetselaimella. Käyttäjän ei tarvitse ladata erillistä ohjelmaa, vaan PARMA Kansio toimii lähes kaikkiin nykyisiin selaimiin sisältyvän Flash-laajennuksen avulla.

Helppokäyttöinen suunnittelutyökalu

PARMA Kansion avulla suunnittelija voi muun muassa tarkastella digitaalisia ohjekuvia eri tavoin, tehdä materiaaliin omia muistiinpanojaan sekä vertailla rakennekuvia ja toteutunutta rakennusta. Selkeä käyttöliittymä muistuttaa ulkonäöltään toiminnallisuudeltaan perinteistä paperilehteä, ja sähköinen sisällysluettelo hakutoimintoineen auttaa löytämään halutun aineiston.
PARMA Kansio ei toistaiseksi vaadi rekisteröitymistä, mutta jatkossa rekisteröitymistä pyydetään, jotta kansion päivityksistä voidaan tiedottaa käyttäjille.

Lisätietoja sähköisestä PARMA Kansio -palvelusta:

Jari Markkula puh. 020 577 5502 jari.markkula@parma.fi
markkinointipäällikkö

Parma Oy on betonisen valmisosarakentamisen markkinajohtaja Suomessa. Yhtiö toimii 12 paikkakunnalla, vuoden 2007 liikevaihto oli 211,4 miljoonaa euroa ja henkilökuntaa lähes 1000. Parma kuuluu Consolis-konserniin, joka on Euroopan suurin betonitekniikkaan perustuvien ratkaisujen tuottaja ja betonisten valmisosien valmistaja. Consolis toimii 23 maassa, liikevaihto oli 1,5 miljardia euroa vuonna 2007 ja henkilökuntaa noin 10 000.