Xbox Press Information 2.6.2009: Kirje Marc Whitteniltä: Xbox LIVE @ E3 2009

Report this content

Hyvä Xbox LIVE -yhteisön jäsen, Viime viikolla kerroimme Xbox LIVEn saavuttaneen 20 miljoonan aktiivisen käyttäjän rajan, mikä osoittaa, ettei Xbox LIVE ole vain verkkopelipalvelu vaan yhteisö. Olemmekin sitoutuneet tarjoamaan Xbox LIVEn välityksellä viihdettä kaikille − niin alusta asti mukana olleille tosipelaajille kuin uusille jäsenille, jotka vasta ottavat selvää Xbox 360:n tarjoamista hauskanpidon mahdollisuuksista. Viime marraskuussa otimme suuren harppauksen kohti tätä tavoitetta, kun uudistimme Xbox 360:n ja Xbox LIVEn New Xbox Experience (NXE) -päivityksen avulla. Puhuin tuolloin sitoutumisestamme Xbox LIVEn kehittämiseen, ja eilen jatkoimme tuon lupauksen lunastamista, kun esittelimme uusimmat hittipelimme, teknologiamme ja yhteistyökumppanimme, jotka tulevat muuttamaan ihmisten käsityksen kodin viihteestä. Kun Xbox LIVE on olohuoneesi keskipisteenä, voit katsoa suosikkielokuviasi täydellä teräväpiirtotarkkuudella (1080p) 5.1-monikanavaäänien kera Zune-videon kautta ja jakaa hauskuuden virtuaalisessa elokuvateatterissa ystäviesi kanssa. Saat kaiken irti viihteestä planeetan laajimman sosiaalisen verkoston ja Facebook Connectin kautta. Twitterin avulla pysyt yhteydessä ystäviisi ja täytät sosiaalisia tarpeitasi − lukemalla, kirjoittamalla ja vastaamalla ”tweetteihin” − oman Xbox 360 -konsolisi välityksellä. Olemme todella innoissamme kaikista eilen paljastamistamme innovaatioista, joiden lisäksi haluan kertoa muutamista pelaamiseen ja yhteisöön liittyvistä ominaisuuksista, jotka rantautuvat Xbox LIVEen tänä syksynä: • Games on Demand. Xbox LIVE on jo muuttanut tavan, jolla pelaat, ja nyt muutamme tavan, jolla pääset peleihin käsiksi. Games on Demand, Xbox 360 -pelien digitaalinen jakelukanava, julkaistaan yli 30 loistavan pelin kera. Mukana on klassikoita kuten Mass Effect, BioShock ja Assassin´s Creed sekä koko perheen suosikkeja kuten LEGO Star Wars: The Complete Saga ja Sonic the Hedgehog. Pääset laajaan pelikirjastoon, jonka tarjoamat pelit ovat ladattavissa vain muutamassa tunnissa ja yhdellä napin painalluksella. Pelejä voi ostaa myös suoraan luottokortilla. • Xbox LIVEn ja Xbox LIVE Arcaden tarjoamat loistavat pelit. Xbox LIVE Arcade varmistaa, että hauskanpito jatkuu koko kesän. Sitoutumisemme laatuun ja innovaatioihin näkyy siinä, että tuomme luoksesi toisen vuosittaisen Summer of Arcaden, viisi viikkoa kestävän hittipelien maratonin. Mukana ovat suurimmat ja parhaat pelit kuten Shadow Complex, Trials HD, Splosion Man, Teenage Mutant Ninja Turtles™: Turtles in Time Re-Shelled ja MARVEL™ VS. CAPCOM® 2. Vietän mukavia hetkiä myös äskettäin julkaistun Joy Riden parissa, enkä malta odottaa joulua, jolloin pääsette kokemaan sen itse. • Avatar-kauppapaikka. NXE:n julkaisun jälkeen Xbox LIVEssä on luotu miljoonia avatar-hahmoja, joiden avulla käyttäjät voivat ilmaista itseään verkossa, peleissä ja sosiaalisessa kanssakäymisessä uudella tavalla. Tänä kesänä pääset tekemään avatar-hahmostasi täydellisen virtuaalisen minäsi. Ensinnäkin olemme kuulleet toiveenne saada uusia avatar-tavaroita palkinnoksi pelejä pelaamalla, ja voin nyt julkistaa tuen pelien sisäisille avatar-palkinnoille. Toiseksi luvassa on loistavia mahdollisuuksia lisätä animoituja tavaroita ja kokonaisia asuja avatar-hahmoille. Lisäksi tuomme virtuaaliseen vaatekaappiin ladattavaksi korkealuokkaisia ostettavia tavaroita, joiden avulla voit edelleen muokata hahmoasi ja ilmaista itseäsi. Löydätpä inspiraatiosi peleistä tai viimeisistä muoti-ilmiöistä, ilmennät sitä luovasti oman avattaren kautta. Pääset tutustumaan uuteen Avatar-kauppapaikkaan suoraan tutun avatar-editorin kautta. • Käyttäjien luokitus. Olemme lisäämässä viiden tähden luokitusjärjestelmää, jonka avulla voit luokitella helposti kaiken Pelikauppapaikalta löytämäsi sisällön. Pystyt tukemaan suosikkipelejäsi ja pelien lisäosia Xbox LIVEssä ja löytämään nopeasti yhteisön suosikkisisällön. Tämä on ollut yksi toivotuimpia ominaisuuksia, ja olemme innoissamme tuomassa sen teille tänä kesänä. • Päivitykset suorituskykyyn liittyen. Tiedämme, että yksityiskohdilla on merkitystä. Siksi olemme tekemässä sarjan päivityksiä, jotka perustuvat teidän antamaanne palautteeseen. Ensinnäkin koko Xbox LIVE -palvelu, mukaan lukien Xbox-opas ja ystävälistan parannukset, päivitetään suorituskyvyn parantamiseksi. Muita antamaanne palautteeseen liittyviä parannuksia ovat ystävälistojen järjestelyn helpottaminen sekä saavutusten (achievements) näkymän ja matchmaking-ominaisuuksien parantaminen. Aina on varaa parantaa, ja palautteenne on meille tärkeää …joten lähettäkää sitä lisää! En ole ikinä ennen ollut näin ylpeä ollessani osa tätä tiimiä. Koskaan ennen ei ole ollut näin hienoa olla Xbox LIVEn jäsen – tarjolla on entistäkin enemmän erilaisia viihdemahdollisuuksia jäsenillemme. Eilisten julkistusten jälkeen voin luottamuksella sanoa, että Xbox LIVE Gold -jäsenyys käy käsi kädessä parhaan kodin viihteen kanssa, ja antaa sinulle ekslusiivisen pääsyn Facebookkiin, Twitteriin sekä parhaaseen peli- ja viihdeverkostoon, jota maa päällä kantaa. Lisää on tulossa, ja kuulet meistä taas pian. Tässä vaiheessa toivomme, että sinulla on vähintään yhtä hauskaa kuin meillä. Nähdään LIVEssä, Marc Whitten