Markkinointiviestinnän kansainvälinen verkosto laajenee Lähi-itään

Suomalainen viestintätoimisto Viisikko-Communica VCA on saanut kumppanin Lähi-idästä, kun kansainvälinen markkinointiviestinnän yhteenliittymä Public Relations Network (PRN) hyväksyi jäsenekseen israelilaisen Allmedia Marketing & Communications -toimiston.

Allmedia on PRN-verkoston 19. jäsen ja ensimmäinen Lähi-idän alueella. Public Relations Networkiin kuuluu markkinointiviestinnän toimistoja kaikilla mantereilla aina Intiaa, Australiaa ja Argentiinaa myöten. Erityisen vahva peitto verkostolla on Euroopassa, jossa sillä on osaavia toimijoita muun muassa Saksan, Iso-Britannian ja Ranskan vaativilla markkinoilla. Suomessa verkostoa edustaa helsinkiläinen viestintätoimisto Viisikko-Communica VCA.

PRN-verkoston tavoitteena on tarjota sen jäsenmaiden asiakkaille maailmanlaajuista markkinointiviestinnän osaamista muun muassa kampanjoissa, mediasuhdeviestinnässä ja lanseerauksissa. Jäsenyritysten asiakkaat saavat verkoston kautta paikallista palvelua, joka on lähellä kohdemaan markkinoita, kuluttajia ja mediaa. Tämä helpottaa kansainvälisten, yhdestä maasta johdettujen viestinnän toimenpiteiden suunnittelua ja toteutusta.

Uusin tulokas Allmedia on erikoistunut markkinointiin ja suhdeviestintään; israelilaisten kahdeksanhenkinen tiimi palvelee niin kansallisia kuin kansainvälisiäkin asiakkaita pääasiassa B2B -markkinoinnissa. Yritys on keskittynyt erityisesti korkean teknologian alan yritysten viestintään.

– Israel on mielenkiintoinen markkina-alue etenkin suomalaisille teknologia-alan yrityksille. Uuden kumppanin mukaantulo antaa mahdollisuuden palvella asiakkaitamme entistä paremmin myös tällä herkällä markkinalla, arvioi PRN:n suomalaisen toimiston, Viisikko-Communica VCA:n toimitusjohtaja Jukka Aarnio.

- Viisikko-Communica VCA, Jukka Aarnio, p. (09) 6803 0314, jukka.aarnio@vca.fi
- Allmedia Marketing & Communications www.allmedia.co.il

VCA
Viisikko-Communica Communications VCA Oy tarjoaa asiakkailleen integroidusti viestinnän ja mainonnan ratkaisuja. Erikoisosaaminen keskittyy julkishallinnon, asunto- ja kiinteistöklusterin, yhteisöjen sekä teollisuuden, kaupan ja logistiikan markkinointiviestintään. VCA:lle on myönnetty MTL:n laatusertifikaatti ja yhtiö käyttää MTL-viestintätoimistot -laatujärjestelmää. www.vca.fi