Norwegian tarjoaa matkustajilleen vapaan laajakaistan joulun lennoilla

Norwegian on päättänyt, että sen matkustajilleen tarjoama laajakaista internet -yhteys (WiFi) säilyy ilmaisena. Yli puolessa Norwegianin koneista on WiFi-yhteys vuoden loppuun mennessä.

- Olemme saaneeet asiakkailta suunnattoman määrän palautetta tuotuamme koneisiimme WiFi-yhteyden lähes vuosi sittten. Vuoden 2011 aikana olemme havainneet, että uusien lentokoneidemme ja vapaan WiFi-yhteyden yhdistelmässä voittavat sekä matkustajat että yhtiö, joka hyötyy kasvaneesta asiakastyytyväisyydestä. Siksi tarjoamme edelleen asiakkaillemme vapaan internetin matkustamossa. Toivomme, että asiakkaamme arvostavat tätä Norwegianilta saamaansa joululahjaa, sanoo Norwegianin toimitusjohtaja Bjørn Kjos.

80 prosenttia matkustajista yhtä aikaa verkossa

Kun Norwegian otti käyttöön WiFi-yhteyden lentojensa aikana 9.2.2011, vastaanotto oli erinomainen. Palvelu saa jatkuvasti hyvää palautetta matkustajilta. Joillakin lennoilla peräti 80 prosenttia matkustajista surffailee internetissä samanaikaisesti.

Puhelut lennolta

Kun Norwegian lanseerasi ilmaisen WiFi-palvelunsa, jotkut matkustajat toivoivat mahdollisuutta soittaa puheluita lentojen aikana. Tämän takia Norwegianin Matkapuhelinyhtiö Call Norwegian toi markkinoille palvelun, joka mahdollistaa puhelut helposti ja edullisesti. SkyCall-palvelu tuotiin markkinoille tänä syksynä. Se on erityisesti lentojenaikaisiin puhelinyhteyksiin räätälöity sovellus.

Tähän mennessä SkyCall-sovellus on ladattu App Storesta 16 000 kertaa.

Lue tästä lisää SkyCall´ista: www.norwegian.com/skycall

Lisätietoja: Communications Manager Åsa Larsson, mob. +46 735 222242