TUI Nordic ja Norwegian solmivat miljoonasopimuksen

Norwegianin ja TUI Nordicin hyvä yhteistyö jatkuu uudella miljoonasopimuksella. Sopimuksen mukaan Norwegian lennättää talvisesongin 2011-2012 aikana TUI Nordicin pohjoismaisia asiakkaita Egyptiin ja Kanariansaarille. Sopimuksen arvo on yli 200 miljoonaa Norjan kruunua ja se on näin merkittävästi suurempi kuin viime talven sopimus.

– TUI Nordic on meille erittäin tärkeä asiakas ja olemme luonnollisesti erittäin tyytyväisiä pystyessämme laajentamaan yhteistyötä, joka tämän sesongin aikana koskee myös lentoja Helsingistä ja Kööpenhaminasta. Panostamme vahvasti hyvien tuotteiden toimittamiseen ja teemme parhaamme, jotta yhteistyö jatkuu sekä kehittyy, sanoo Norwegianin kaupallinen johtaja Daniel Skjeldam.

– TUI Nordic on pohjoismaisen matkailualan voimakkaimmin kasvava yritys, ja tästä vuodesta on tulossa ennätyksellisen hyvä, sanoo TUI Nordicin toimitusjohtaja Christian Clemens. Suomessa Finnmatkat on osa TUI Nordicia.

– Kasvava yhteistyö Norwegianin kanssa tulevana talvisesonkina vahvistaa asemaamme entuudestaan. Asiakkaamme saavat parempia lentoratkaisuja, lisää lentomukavuutta ja palvelua.

– Aloitimme laajahkon yhteistyön TUI Nordicin kanssa ennen talven 2010-2011 sesonkia. Yhteistyömme on sen jälkeen kasvanut tasaisesti. Ennen tulevan talvisesongin alkua olemme tehneet tiivistä yhteistyötä kehittääksemme sekä houkuttelevan lento-ohjelman että ratkaisuja, jotka sopivat molemmille. Talven aikana TUI Nordicin asiakkaat pystyvät myös käyttämään ilmaiseksi Norwegianin langatonta WiFi-verkkoa, joka asennetaan suureen osaan uusia koneitamme, jatkaa Daniel Skjeldam.

Sopimus koskee lentoja Kanariansaarille ja Egyptiin. Lentojen lähtöpaikat ovat Tukholma-Arlanda, Oslo-Gardermoen, Bergen, Stavanger, Trondheim, Haugesund ja Ålesund Norjassa sekä Kööpenhamina ja Helsinki.

Daniel Skjeldam, kaupallinen johtaja, Norwegian, + 47 907 42 073

Åsa Larsson, viestintäpäällikkö, Norwegian, +46 735 22 22 42

TUI Nordic

TUI Nordiciin kuuluvat Fritidsresor Ruotsissa, Star Tour Tanskassa ja Norjassa, Finnmatkat Suomessa, Tema, Nazar, WonderCruises sekä lentoyhtiö TUIfly Nordic. TUI Nordic on osa maailman suurinta matkailukonsernia TUI Travel Plc:tä.