Viisikko-Communica VCA tarjoaa hakukoneoptimointia saksalaisella menestysreseptillä

Viestintätoimisto Viisikko-Communica VCA Oy on solminut yhteistyösopimuksen saksalaisen necom Werbeagentur GmbH:n kanssa. Yhteistyön kautta VCA tarjoaa suomalaisille yrityksille entistä tehokkaamman keinon tulla löydetyksi hakukoneista.

VCA-SEO -nimikkeellä kulkeva hakukoneoptimoinnin tuote toteutetaan yhteistyössä saksalaisen hakukoneoptimointiyrityksen necomin kanssa. Tämä menestysresepti perustuu asiakaslähtöisyyden ja teknologian yhdistelmään.

necom Werbeagentur on tarjonnut hakukoneoptimoinnin palveluja vuodesta 1998 asti. Nykyään yrityksellä on noin 200 tyytyväistä SEO-asiakasta, joihin kuuluvat muun muassa Euromaster, Royal Canin, Candy, Hoover ja lukuisia erikokoisia saksalaisia yrityksiä. necomin ansiosta yli 2 000 asiakasta saa kuukausittain hakusanansa Googlen ensimmäiselle sivulle.

- Olemme erittäin iloisia tästä yhteistyömahdollisuudesta ja tilaisuudesta laajentaa toimintaamme Suomeen. Toivomme tietenkin, että voimme VCA:n kanssa tarjota entistä paremmat menestysmahdollisuudet suomalaisille yrityksille, necomin toimitusjohtaja Daniel Cwiertnia kommentoi.

- Meille yhteistyö necomin kanssa antaa erinomaiset eväät tarjota tehokasta hakukoneoptimointia tuloksiin perustuvalla laskutussysteemillä ja täydentää sähköisen viestinnän palvelutarjontaamme. On tärkeää voittaa uusien asiakkaiden luottamus tarjoamalla palveluja, joiden tavoitteena on yhteinen menestys, VCA:n toimitusjohtaja Jukka Aarnio toteaa.

Internetistä on tullut tärkeä tiedonhaun väline. Suurin osa suomalaisista hakee tietoa tuotteista ja palveluista internetin välityksellä. Hakutulosten määrän kasvaessa hakijat ovat myös muuttaneet käyttäytymismallejaan. Aiemmin jaksettiin selata tuloslistoja sivukaupalla, nykyään suurin osa lukaisee vain ensimmäisen sivun tulokset. Myös maksettuihin tuloksiin hakijat suhtautuvat kriittisesti. On siis entistä tärkeämpää saada oma yrityksensä, tuotteensa ja palvelunsa Googlen Top-kymppiin. Suomessakin moni tarjoaa jo hakukoneoptimointia, mutta useasti tulokset jäävät odotettua heikommiksi. Optimointikilpailun kiristyessä hyviä tuloksia on entistä vaikeampi saavuttaa.

VCA-SEO tarjoaa yrityksille mahdollisuuden kokeilla optimointia pienellä riskillä. Yritykset säästävät aikaa ja vaivaa ja maksavat pienen aloitusmaksun lisäksi vain tuloksista.

Lisätietoja

Maarit Klein, viestintäkonsultti, Viisikko-Communica Communications VCA, puh. 045 347 0431

VCA

Viisikko-Communica Communications VCA Oy tarjoaa asiakkailleen kattavat markkinointiviestinnän palvelut.  VCA palvelee viestinnän, mainonnan, julkaisujen sekä verkkomarkkinoinnin sovellusten alueilla. Kansainvälisen Public Relations Network -viestintätoimistoverkoston jäsenenä VCA toteuttaa ketjupartnereidensa kanssa toimeksiantoja niin yksittäisillä markkinoilla kuin kansainvälisinä kampanjoina. VCA:lle on myönnetty MTL:n laatusertifikaatti ja yhtiö käyttää MTL-viestintätoimistot -laatujärjestelmää. www.vca.fi