Lyhyt telakointi tuo toivottuja uudistuksia Mariellalle

Viking Line jatkaa M/S Mariellan uudistamista lyhyen telakoinnin aikana 10.22. syyskuuta. Alusta uudistettiin merkittävästi keväällä 2015, jolloin remontoitiin hyttejä ja ravintoloita. Nyt työt Mariellalla jatkuvat kahvilauudistuksen ja sen yhteydessä olevan lasten leikkitilan uudistamisen myötä sekä esimerkiksi tax-free-myymälän uudelleen organisoinnilla. Samalla laivalle tehdään teknisiä uudistuksia.

Parin viikon telakoinnin aikana M/S Mariellalle remontoidaan uusi Coffee & Joy -kahvila. Samanlainen kahvilakonsepti on jo aiemmin kerännyt kiitosta M/S Gabriellalla. Ideana on tarjota entistä enemmän itse tehtyjä kahvilatuotteita ja erikoiskahveja. Laivalle palkataan tätä varten oma kondiittori, joka tekee leipomotuotteiden lisäksi myös jälkiruokia.

Kahvilan lisäksi uudistuu myös sen yhteydessä oleva lasten leikkitila, johon remontoidaan uusi pallomeri. Tax-free-myymälään tehdään pieniä uudistuksia, joiden tavoitteena on tuoda paremmin esiin suosiotaan kasvattavia tuoteryhmiä, kuten muodin ja kauneuden tuotteita sekä valikoimaltaan uusiutuvia mietoja viinejä ja kuohujuomia. Pienempiä uudistuksia tehdään lisäksi ympäri laivaa, esimerkiksi buffetravintolassa.

Laivamme telakoidaan keskimäärin parin vuoden välein, sillä tekninen huolto on tärkeää koko ajan liikennöiville aluksillemme. Samalla meillä on mahdollisuus uudistaa aluksiamme muuttuvien trendien ja asiakkaiden toiveiden pohjalta, kertoo Viking Linen linjapäällikkö Lauri Orpana.

Viking Line on viime vuosina uudistanut ahkerasti kalustoaan. Kuluvana vuonna uudistustöitä on tehty jo M/S Viking XPRS:llä. M/S Gabriellan mittavat uudistukset toteutettiin keväällä 2016, ja sitä ennen vuorossa olivat M/S Amorella sekä M/S Mariella vuonna 2015. Tavoitteena on tarjota tämän päivän risteilymatkustajille heidän kaipaamiaan laadukkaita hyttejä, raikkaita matkustuselämyksiä ja hyviä ostosmahdollisuuksia.

Lauri Orpana

Route Manager

358 9 123 5252 lauri.orpana@vikingline.com

Christa Grönlund

Communications Manager, Marketing Communications

358 9 123 5242 christa.gronlund@vikingline.com

Johanna Boijer-Svahnström

Vice President, Corporate Communications

358 18 270 00 johanna.boijer@vikingline.com

Viking Line is a public limited company and a market-leading brand in passenger traffic on the northern Baltic Sea. It offers passenger services, recreation and cargo carrier services on the vessels Gabriella, Mariella, Amorella, Rosella, Viking Cinderella, Viking XPRS and on the flagship Viking Grace.

Avainsanat:

– Laivamme telakoidaan keskimäärin parin vuoden välein, sillä tekninen huolto on tärkeää koko ajan liikennöiville aluksillemme. Samalla meillä on mahdollisuus uudistaa aluksiamme muuttuvien trendien ja asiakkaiden toiveiden pohjalta.
Lauri Orpana, Route Manager, Viking Line Abp