Metrolla merimyymälään: Viking Line Pop Up Shop Isoon Omenaan

Viking Line tuo risteilyiltä tutun myymäläkonseptin maihin, kun se avaa pop up -myymälän kauppakeskus Isoon  Omenaan 12.11.2020–10.1.2021. Myymälästä voi ostaa Punaisten laivojen tuttuja tuotteita edulliseen merihintaan.

Viking Line kokeilee uusia tapoja ratkaista poikkeusajan tuomia haasteita. Kauppakeskus Isoon Omenaan avautuva Viking Line Pop Up Shop tuo kauppakeskuksen asiakkaiden ulottuville Merimyymälöistä tutun tuotevalikoiman: muotia, kauneutta ja makeisia sekä Ville Viking -tuotteita.

-  Ensimmäistä kertaa toteutettava Pop Up Shop on Viking Linelle uudenlainen bränditeko. Nyt kun vapaa-ajan laivamatkailua on voimakkaasti rajoitettu, halusimme tuoda Punaisten laivojen tuotteet ja tunnelman pääkaupunkiseudulla asuvien ulottuville, kertoo Viking Linen Head of Marketing & Online Sales Nordic Ninna Suominen.

Kauppakeskuksen keskeisellä paikalla, ravintolakadun lähellä sijaitsevaan Viking Line Pop Up Shopiin halutaan luoda Punaisten laivojen tunnelmaa ja siellä tullaan näkemään myös viihdeohjelmaa.

-  Uskomme, että ihmisiä houkuttelevat paikalle niin maahintoja edullisempi hintataso kuin erityisesti lapsiperheille rakkaat, punavalkoiset Ville Viking -tuotteet. Laivakissa on myös lupautunut tulemaan Isoon Omenaan lapsia tapaamaan, kertoo Viking Linen Head of Retail Operations Mats Kotka.

Lue Lisää: https://www.vikingline.fi/pop-up-shop

Faktat: Viking Line pop up

Aukioloajat 12.11.2020–10.1.2021:

Torstaisin ja perjantaisin klo 14.00–20.00

Lauantaisin klo 10.00–16.00

Sunnuntaisin klo 12.00–16.00

Poikkeusaikataulut:

6.12. suljettu

24.12. suljettu

25.12. suljettu

26.12. klo 10.00–16.00

27.12. klo 12.00–16.00

31.12. klo 12.00–16.00

1.1. suljettu

Sijainti:

Kauppakeskus Iso Omena, Espoon Matinkylä, 1. kerros (ravintolakadun kulmassa)

Mats Kotka, Head of Retail Operations
mats.kotka@vikingline.com, puh. +358 9 123 51

Ninna Suominen, Head of Marketing & Online Sales Nordic

ninna.suominen@vikingline.com, puh. +358 9 123 51

Christa Grönlund, Press Manager, Marketing Communications

christa.gronlund@vikingline.com, puh. +358 9 123 5242

- Haluamme tuoda laivalta tutun myymäläkonseptin maihin ja ilahduttaa näin asiakkaitamme. Uskomme, että ihmisiä houkuttelevat paikalle niin maahintoja edullisempi hintataso kuin erityisesti lapsiperheille rakkaat, punavalkoiset Ville Viking -tuotteet. Laivakissa on myös lupautunut tulemaan Isoon Omenaan lapsia tapaamaan.
Mats Kotka, Viking Linen Head of Retail Operations
- Ensimmäistä kertaa toteutettava Pop Up Shop on Viking Linelle uudenlainen bränditeko. Nyt kun vapaa-ajan laivamatkailua on voimakkaasti rajoitettu, halusimme tuoda Punaisten laivojen tuotteet ja tunnelman pääkaupunkiseudulla asuvien ulottuville.
Ninna Suominen, Viking Linen Head of Marketing & Online Sales Nordic