Riika ja Visby ovat Viking Linen uusia kohteita

M/S Gabriellan uudet kohteet tulevana kesänä 2021 ovat Riika ja Visby.
Myös viime kesänä suuren suosion saanut Maarianhamina on jälleen mukana risteilyvalikoimassamme.

Punaisilla laivoilla pääsee kesällä 2021 risteilemään Helsingistä Riikaan, Visbyhyn ja Maarianhaminaan, kun Viking Line lisää uutuuskohteita valikoimiinsa. Laivalla on tuttuun tapaan tarjolla monenlaista ohjelmaa. Lisäksi risteilyjen yhteyteen voi varata monipuolista tekemistä kohdekaupungeissa. Esimerkiksi Riiassa on mahdollista osallistua kaupunkikierrokselle tai tehdä retki Jūrmalaan. Visbyssä ohjelmistoon kuuluu mm. retki iki-ihanaan Kneippbyn kesämaailmaan, jossa voi tavata Peppi Pitkätossun tai huvitella suuressa vesipuistossa.

-  Olemme todella iloisia voidessamme kertoa hyviä uutisia. Asiakkaamme ovat pitkään toivoneet uusia risteilykohteita. Kun ihmisten matkustamista ulkomaille todennäköisesti rajoitetaan myös tänä kesänä, laivamatkustaminen mahdollistaa ulkomaanmatkan tunnelmaa ja on samalla erittäin turvallista. Gabriella on tyylikäs laiva, jossa on ystävällinen suomalainen palvelu, kertoo Viking Linen myyntijohtaja Kaj Takolander.

Kevään mittaan yhtiö aikoo, nyt esiteltävien risteilyjen lisäksi, julkistaa muitakin uusia risteilykohteita.

-  Luvassa on kesäksi muutama hauska yllätys, joten kannattaa pysytellä kuulolla, vihjaa Takolander.

Kaikilla Viking Linen laivoilla huolehditaan tarkkaan matkustajien turvallisuudesta. Risteilyille otetaan rajattu määrä matkustajia ja hygieniasta huolehditaan tiukkojen standardien mukaan. Kaikilla Viking Linen matkustaja-aluksilla ja terminaaleilla on My Care -menetelmän mukainen verifiointi, eli sertifioitu kyky hallita ja ehkäistä infektioriskejä kuten Covid-19-tartuntoja.

Lähtöajat: Riika 28.6., 2.7., 3.8.

Helsinki–Riika                                                              15.30–9.30

Riika–Helsinki                                                              17.30–12.45

Lähtöajat: Visby 18.6., 16.7.

Helsinki–Visby                                                            16.00–09.00

Visby–Helsinki                                                            17.00–13.45

Lähtöajat: Maarianhamina 30.6.

Helsinki–Maarianhamina                     16.30-09.00

Maarianhamina–Helsinki                     17.00-12.15

Lähtöajat: Maarianhamina 7.8.

Helsinki–Maarianhamina                     16.30-09.00

Maarianhamina–Helsinki                     17.00-12.45

Kaj Takolander, myyntijohtaja

kaj.takolander@vikingline.com, puh. +358 400 507908

Christa Grönlund, tiedotuspäällikkö
christa.gronlund@vikingline.com, puh. +358 9 123 5242

- Olemme todella iloisia voidessamme kertoa hyviä uutisia. Asiakkaamme ovat pitkään toivoneet uusia risteilykohteita. Kun ihmisten matkustamista ulkomaille todennäköisesti rajoitetaan myös tänä kesänä, laivamatkustaminen mahdollistaa ulkomaanmatkan tunnelmaa ja on samalla erittäin turvallista. Gabriella on tyylikäs laiva, jossa on ystävällinen suomalainen palvelu.
Kaj Takolander, Viking Linen myyntijohtaja
- Luvassa on kesäksi muutama hauska yllätys, joten kannattaa pysytellä kuulolla.
Kaj Takolander, Viking Linen myyntijohtaja