Ruotsin kilpailuvirasto hyväksyy yhteistyön Gotlandsbolagetin ja Viking Linen välillä

Viking Line Abp             SISÄPIIRITIETO                   23.08.2023, klo 14.00

Viking Line ja Gotlandsbolaget ilmoittivat 9.8.2023 (https://www.vikingline.com/fi/sijoittajat/porssitiedotteet/EEBD2A72EA270512)  muodostavansa yhteisyrityksen, jonka tehtävänä on kehittää ja tarjota risteilyjä M/S Birka Stockholmilla Tukholmasta Maarianhaminaan ja Tukholmasta Maarianhaminan kautta Visbyhyn.

Edellä mainitun kaupan toteuttaminen ja uuden yhteisyrityksen perustaminen edellyttävät Ruotsin kilpailuviraston hyväksyntää. Ruotsin kilpailuviranomainen on tänään 23.8.2023 ilmoittanut päättävänsä jättää keskittymän ilman toimenpiteitä, mikä tarkoittaa, että kauppa etenee suunnitelmien mukaan.

Viking Line Abp

Jan Hanses

Viking Line:

Jan Hanses, toimitusjohtaja, Viking Line Abp, jan.hanses@vikingline.com, puhelin: +358 18 27000

Johanna Boijer-Svahnström, SVP/tiedotusjohtaja, Viking Line Abp, johanna.boijer@vikingline.com, puhelin: +358 18 27000

Gotlandsbolaget:

Håkan Johansson, toimitusjohtaja, Gotlandsbolaget, hakan.johansson@gotlandsbolaget.se, puhelin: +46 498 20 18 30

Karin Bill, viestintäjohtaja, Gotlandsbolaget, karin.bill@gotlandsbolaget.se, puhelin +46 498 20 10 60

TJ Jan Hanses
jan.hanses@vikingline.com