Viking Line avaa jälleen uuden Merimyymälän: Viking Line Pop Up Shop Kauppakeskus Myllyyn

Viking Linen risteilyiltä tuttu myymäläkonsepti laajenee. Kauppakeskus Myllyyn avautuvasta pop up -myymälästä voi ostaa Punaisten laivojen tuttuja tuotteita edulliseen merihintaan. Viking Line Pop Up Shop Mylly on avoinna 5.12.2020–28.2.2021.

Viking Line avasi ensimmäisen Pop Up Shopin marraskuussa Espoon Kauppakeskus Isoon Omenaan. Joulukuun alussa myymälä avaa ovensa myös Raision Kauppakeskus Myllyssä. Myynnissä on muotia, kosmetiikkaa, makeisia, leluja ja Ville Viking -tuotteita.

– Pop Up Shop Iso Omena on otettu erinomaisesti vastaan. Se on osoittautunut onnistuneeksi kokeiluksi harjoittaa uudenlaista liiketoimintaa poikkeusaikana. Nyt haluamme tuoda Punaisten laivojen tunnelman, tuotteet ja lasten rakastaman Ville Vikingin Kauppakeskus Myllyn asiakkaiden ulottuville.
Maskottimme laivakissa Ville Viking ilahduttaa myymälässä lauantaisin, kertoo Viking Linen Head of Marketing & Online Sales Nordic Ninna Suominen.

Kauppakeskuksen ensimmäisessä kerroksessa, Myllyntorin kulmalla sijaitsevassa Viking Line Pop Up Shopissa tullaan näkemään myös viihdeohjelmaa.
– Toivotamme Viking Linen Pop Up Shopin lämpimästi tervetulleeksi Myllyyn! Olen varma, että myymälä tulee kiinnostamaan erityisesti jouluostoksille saapuvia lapsiperheasiakkaitamme, sanoo Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula.

– Meillä on ollut ikävä matkustajiamme ja haluamme tuoda Viking Linen laivatunnelmaa sinne, missä ihmiset liikkuvat. Uskomme, että heitä houkuttelevat paikalle niin maahintoja edullisempi hintataso kuin erityisesti lapsiperheille rakkaat, punavalkoiset Ville Viking -tuotteet. Ison Omenan myymälässä käyneiden asiakkaidemme toiveesta olemme myös laajentaneet kosmetiikka- ja makeisvalikoimaamme, kertoo Viking Linen Head of Retail Operations Mats Kotka.Lue lisää

Lue lisää: https://www.vikingline.fi/mylly

Faktat: Viking Line Pop Up Shop

Aukioloajat 5.12.2020–28.2.2021:

Keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin klo 13.00–20.00

Lauantaisin klo 11.00–18.00

Sunnuntaisin klo 12.00–18.00

Poikkeukset:

24.12. suljettu

25.12. suljettu

1.1.2021 suljettu

Sijainti: