Viking Line etsii projektinvetäjää ja nimeä uudelle alukselleen, joka mullistaa käsityksen risteilyistä

Itämeren uusi kuningatar aloittaa risteilyt Turku–Maarianhamina–Tukholma-reitillä kahden vuoden kuluttua. Tänään alkavassa rekrytointikampanjassa etsitään luovaa ja kielitaitoista projektinvetäjää vastaamaan uuden, ennen näkemättömän ilmastofiksun matkustaja-aluksen lanseerauksesta. Samalla käynnistyy kaikille avoin kilpailu, jossa etsitän kuningattarelle nimeä.

Vuonna 2021 Itämerellä voi kokea aivan uudenlaisen risteilyelämyksen, kun Viking Line lanseeraa uuden matkustaja-aluksensa. Laivaa rakennetaan parhaillaan Kiinan Xiamenissa. Valmistuttuaan se liikennöi Turusta Tukholmaan ja takaisin. Viking Linen ydintiimi varmistaa telakalla, että lähes 200 miljoonan euron rakennusprojekti edistyy pienintä yksityiskohtaa myöten suunnitelmien mukaan.

-          En liioittele todetessani, että lähes 3 000 työntekijäämme ovat kaikki täysillä mukana uuden aluksen lanseeraamisessa. Itämeren markkinajohtajana olemme laittaneet itsemme likoon voidaksemme luoda tulevaisuuden saaristoelämyksen, joka on mahdollisimman lempeä ympäristölle. Panostamme myös vahvasti laivan lanseerauksesta vastaavan projektinvetäjän rekrytointiin. Hänen tehtävänään on saada laaja yleisö innostumaan uudesta aluksesta yhtä paljon kuin me, kertoo Gustaf Eklund, Viking Linen Head of Business Development.

Rekrytointikampanjan kuvamateriaali heijastelee uuden aluksen olemusta ja arvoja. Projektinvetäjän on kyettävä välittämään tämä visio raikkaalla ja kekseliäällä tavalla.

-          Tehtävä on luova, haastava ja tarjoaa taatusti kehitysmahdollisuuksia. Jos uteliaisuutesi heräsi ja pohdit, millaista olisi työskennellä yhdessä matkailualan innovatiivisimmista yrityksistä, lähetä hakemus. Tarjolla on ainutlaatuinen tilaisuus viedä Itämeren matkailu 2020-luvulle yhdessä Viking Linen kanssa, sanoo Gustaf Eklund.

Uudelle alukselle tarvitaan tietenkin myös nimi. Viking Line kutsuu kaikki mukaan ideoimaan. Oman nimiehdotuksensa voi käydä jättämässä tänään käynnistyvässä nimikilpailussa. Kilpailun pääpalkintona on ylellinen neitsytristeily uudella aluksella vuonna 2021.

Lue lisää Viking Linen uudesta kruununjalokivestä, nimikilpailusta ja lanseerauksesta vastaavan projektinvetäjän tehtävistä täältä.

Lisätiedot:

Gustaf Eklund

Head of Business Development

358 40 671 9711, gustaf.eklund@vikingline.com

Johanna Boijer-Svahnström

Vice President, Corporate Communications

+358 18 277 48 johanna.boijer@vikingline.com

Christa Grönlund

Communication Manager, Marketing Communications

358 9 123 5242 christa.gronlund@vikingline.com

Viking Line is a public limited company and a market-leading brand in passenger traffic on the northern Baltic Sea. It offers passenger services, recreation and cargo carrier services on the vessels Gabriella, Mariella, Amorella, Rosella, Viking Cinderella, Viking XPRS and on the flagship Viking Grace.

Avainsanat:

- En liioittele todetessani, että lähes 3 000 työntekijäämme ovat kaikki täysillä mukana uuden aluksen lanseeraamisessa. Itämeren markkinajohtajana olemme laittaneet itsemme likoon voidaksemme luoda tulevaisuuden saaristoelämyksen, joka on mahdollisimman lempeä ympäristölle. Panostamme myös vahvasti laivan lanseerauksesta vastaavan projektinvetäjän rekrytointiin. Hänen tehtävänään on saada laaja yleisö innostumaan uudesta aluksesta yhtä paljon kuin me.
Gustaf Eklund, Head of Business Development, Viking Line
- Tehtävä on luova, haastava ja tarjoaa taatusti kehitysmahdollisuuksia. Jos uteliaisuutesi heräsi ja pohdit, millaista olisi työskennellä yhdessä matkailualan innovatiivisimmista yrityksistä, lähetä hakemus. Tarjolla on ainutlaatuinen tilaisuus viedä Itämeren matkailu 2020-luvulle yhdessä Viking Linen kanssa.
Gustaf Eklund, Head of Business Development, Viking Line