Viking Line muuttaa Tallinnan-reitin aikataulua – tarjoaa mukavimman päiväristeilyn

Kuuden tunnin Piknik-päiväristeilyt ilman maihinnousua ovat kasvattaneet suosiotaan. Siksi Viking Line muuttaa M/S Viking XPRS:n aikataulua kesäsesongin ajaksi Helsingin ja Tallinnan välisessä liikenteessä maanantaina 7. kesäkuuta alkaen. Aikataulumuutoksen ansiosta lyhyitä Piknik-risteilyjä voidaan tehdä joka päivä. Samalla matkustajille tarjotaan mahdollisuus siirtyä mukavasti ja joustavasti laivaan jopa 1,5 tuntia ennen lähtöä. Näin vältetään myös turhat ruuhkat.

Viking XPRS:n aikataulua muutetaan niin, että M/S Viking XPRS lähtee maanantaista lauantaihin klo 13.30 Helsingistä ja saapuu takaisin Helsinkiin klo 19.30. Sunnuntaisin lähtöaika on klo 10.30 ja Helsinkiin palataan klo 18.00. Auton voi pysäköidä laivalle ja ostokset saa halutessaan omalle autolle toimitettuna. Risteily on karanteenivapaa, sillä vaikka Tallinnassa käydään, siellä ei kuitenkaan nousta maihin.

-  Haluamme vastata asiakkaidemme toiveisiin, joten muutimme aikatauluamme niin, että kesällä voi joka päivä lähteä nauttimaan merellisestä kuuden tunnin minilomasta. Tarjoamme ainoana varustamona mahdollisuuden saapua laivalle kaikessa rauhassa. Comfort Boarding tarkoittaa, että laivaan voi nousta jo 1,5 tuntia ennen lähtöä, sanoo Viking Linen myyntijohtaja Kaj Takolander.

Comfort Boarding maksaa aikuisille 22 euroa. Hintaan sisältyy joustavan laivaan nousun lisäksi ennen laivan lähtöä katettu kesäinen buffetlounas. Buffetravintolassa noudatetaan pöytävarauksia ja asianmukaisia turvavälejä.

-Laadukasta ja mukavaa lomamatkustamista, jossa otetaan hyvin huomioon myös terveysturvallisuus, Muistuttaisin myös, että nämä ovat karanteenivapaita risteilyjä, eikä niille vaadita rokotustodistusta, kertoo Takolander.

Aikataulu:

HELSINKI–TALLINNA-REITIN AIKATAULUT (MA-LA) 7.6.–15.8.2021

HEL→TAL                       TAL→HEL

13.30 → 16.00                17.00 → 19.30

20.30 → 23.00                07.00 → 09.30

HELSINKI–TALLINNA-REITIN AIKATAULUT KESÄSUNNUNTAISIN 7.6.–15.8.2021

HEL→TAL                       TAL→HEL

10.30 → 13.00                 15.30 → 18.00

19.00 → 21.30                 22.15 → 00.45

07.00 → 09.30

Kaj Takolander, myyntijohtaja

kaj.takolander@vikingline.com, puh. +358 400 507908

Johanna Boijer-Svahnström, tiedotusjohtaja

johanna.boijer@vikingline.com, puh. +358 18 270 00

Christa Grönlund, tiedotuspäällikkö

christa.gronlund@vikingline.com, puh. +358 9 123 5242

- Haluamme vastata asiakkaidemme toiveisiin, joten muutimme aikatauluamme niin, että kesällä voi joka päivä lähteä nauttimaan merellisestä kuuden tunnin minilomasta. Tarjoamme ainoana varustamona mahdollisuuden saapua laivalle kaikessa rauhassa. Comfort Boarding tarkoittaa, että laivaan voi nousta jo 1,5 tuntia ennen lähtöä.
Kaj Takolander, Viking Linen myyntijohtaja
-Laadukasta ja mukavaa lomamatkustamista, jossa otetaan hyvin huomioon myös terveysturvallisuus, Muistuttaisin myös, että nämä ovat karanteenivapaita risteilyjä, eikä niille vaadita rokotustodistusta.
Kaj Takolander, Viking Linen myyntijohtaja