Viking Line uudistaa spa-tarjontaansa

Viking Line uudistaa spa-palvelujaan yhdessä uuden yhteistyökumppaninsa BABORin kanssa. Saksalainen BABOR on kokonaisvaltaisen kauneuden ja ihonhoidon markkinajohtaja Euroopassa. BABOR tunnetaan laadukkaista tuotteistaan sekä tieteellisestä tutkimus- ja tuotekehitystyöstään. Viking Line tarjoaa spa-palveluita kaikilla Tukholman suuntaan kulkevilla reiteillään.

Matkailijat hakevat risteilyiltä enenevässä määrin laadukkaita hyvänolonelämyksiä ja pientä irtiottoa arjesta. Vuonna 2017 tehdyn Viking Line -asiakastutkimuksen mukaan suomalaisten kiinnostus kylpylämatkailua kohtaan on noussut peräti 11 prosenttia. Viking Line on vastannut asiakkaiden toiveisiin uudistamalla spa-palveluitaan. Uudistusten myötä Punaisten laivojen spa-elämys koostuu tax-free-hinnoitelluista hoitopalveluista ja myyntituotteista, räätälöidystä hoitovalikoimasta ja nyt myös asiakkaiden saatavilla olevista ammattilaistasoisista BABOR-hoitotuotteista.

-  Spa-palveluiden uudistuksilla haluamme luoda matkustajille entistä paremmat mahdollisuudet merikylpyläelämyksiin. Spa-osastoillemme tullaan yhtäältä rentoutumaan ja ottamaan aikaa itselle, toisaalta tavoittelemaan nopeita ja näkyviä tuloksia. Yhteistyössä BABORin kanssa voimme tarjota asiakkaillemme molempia, kertoo SPA Operations Manager Saara Lamont.

Spa-palveluja löytyy sekä Helsinki–Tukholma-reitiltä että molemmilta Turusta lähteviltä aluksilta. Tukholmasta Maarianhaminaan liikennöivälle M/S Cinderellalle uusittu spa-konsepti on tulossa vuoden 2019 alussa. Suurin spa-osasto sekä laajimmat hoito- ja tuotevalikoimat löytyvät M/S Viking Gracelta.

Suosituimpia hoitoja kaikilla Viking Linen laivoilla ovat erilaiset hieronnat. Myös kasvohoitojen ja erilaisten yhdistelmähoitojen kysyntä on kasvussa. Uudistuneelta spa-osastolta on myös mahdollista ostaa BABORin tuotteita kuten merkin kuuluisia ampulleja, joista voi kosmetologin avustuksella valita juuri omalle iholle sopivan kokonaisuuden.

Saara Lamont

SPA Operations Manager

358 18 270 00 saara.lamont@vikingline.com

Eva Rehnström

Purchasing & Sales Manager, Beauty & Fashion

358 40 553 5271 eva.rehnstrom@vikingline.com

Christa Grönlund

Communication Manager, Marketing Communications

358 9 123 5242 christa.gronlund@vikingline.com

Viking Line is a public limited company and a market-leading brand in passenger traffic on the northern Baltic Sea. It offers passenger services, recreation and cargo carrier services on the vessels Gabriella, Mariella, Amorella, Rosella, Viking Cinderella, Viking XPRS and on the flagship Viking Grace.

- Viking Line on ainoa spa-palveluiden tarjoaja Itämerellä. Näillä uudistuksilla haluamme luoda matkustajille entistä paremmat mahdollisuudet merikylpyläelämyksiin. Spa-osastoillemme tullaan yhtäältä rentoutumaan ja ottamaan aikaa itselle, toisaalta tavoittelemaan nopeita ja näkyviä tuloksia. Yhteistyössä BABORin kanssa voimme tarjota asiakkaillemme molempia.
Saara Lamont, SPA Operations Manager, Viking Line Abp