Viking Linen kanta-asiakasohjelman Veneistä tuli valuuttaa

Viking Linen kanta-asiakasohjelma Viking Line Club uudistui vuosi sitten, kun jäsenille avautui mahdollisuus kerätä itselleen matkavarauksista ja laivalla tehdyistä ostoksista Veneitä eli bonuspisteitä. Seitsemäs helmikuuta alkaen Veneitä voi hyödyntää kaikkiin ennakkovarauksiin aina ravintoloita, autopaikkaa ja spa-varauksia myöten. Veneet ovat käypää valuuttaa, sillä niillä tehtäviä varauksia ei ole rajoitettu ajankohtien tai muiden ehtojen perusteella.

Viking Line haluaa palkita risteilyjen ystäviä ja uskollisia asiakkaitaan tarjoamalla heille entistä enemmän etuja ja elämyksiä Itämerellä. Vuosi sitten uudistettu Viking Line Club -kanta-asiakasohjelma kerryttää Punaisten laivojen kanta-asiakkaille rahanarvoisia Veneitä, joita voi 7. helmikuuta alkaen käyttää rahan tapaan ennakkovarauksia tehdessä.

Samalla uudistuvat Viking Line Club -jäsenten omat sivut osoitteessa vikingline.fi/club. Uudistuneilta Omilta sivuilta voi katsoa mm. Vene-saldon, tasotilanteen ja henkilökohtaisen pistetilin tapahtumat sekä päivittää yhteystiedot. Kerromme kanta-asiakkaille ajankohtaisista tarjouksista ja uutisista ensimmäisten joukossa.

Asiakkaamme ottivat vuosi sitten lanseeratun kanta-asiakasohjelmamme uudistuksen innostuneina vastaan. Nyt on hienoa saada Veneiden hyödyntäminen kunnolla risteilyn ystävien ja uskollisten asiakkaidemme käyttöön. Olemme kiitollisia, kun asiakkaamme valitsevat Punaiset laivat, ja haluamme palkita heitä järjestelmällä, joka ei rajoita matkustusajankohtia tai palveluita, joita voi varata bonuspisteillä, kertoo Viking Linen Head of Central Marketing Håkan Sourander.

Viking Line Club -jäsenet ansaitsevat Veneitä aina, kun he varaavat matkan tai ostavat tuotteita Punaisilla laivoilla. Kanta-asiakasohjelman ensimmäisen tason Member-jäsenet saavat yhden Veneen jokaista käytettyä euroa kohden.

Plus-tason jäsenille kertyy tuplamäärä Veneitä jokaista käytettyä euroa kohden. Lisäksi heille on tarjolla aivan erityisiä, vain Plus-jäsenille tarkoitettuja erikoistarjouksia ja ainutlaatuisia mahdollisuuksia tutustua Viking Line Clubin uusiin ominaisuuksiin ensimmäisten joukossa. Plus-tason jäseneksi nousee keräämällä yli 1 000 Venettä vuodessa.

Veneiden keräämisen lisäksi jäsenille on tuttuun tapaan tarjolla laaja joukko erilaisia klubitarjouksia Punaisilla laivoilla.

Håkan Sourander

Head of Central Marketing

358 18 278 62 hakan.sourander@vikingline.com

Christa Grönlund

Communication Manager, Marketing Communications

358 9 123 5242 christa.gronlund@vikingline.com

Johanna Boijer-Svahnström

Communication Director, Corporate Communications

358 18 270 00 johanna.boijer@vikingline.com

Viking Line is a public limited company and a market-leading brand in passenger traffic on the northern Baltic Sea. It offers passenger services, recreation and cargo carrier services on the vessels Gabriella, Mariella, Amorella, Rosella, Viking Cinderella, Viking XPRS and on the flagship Viking Grace.

Avainsanat:

– Asiakkaamme ottivat vuosi sitten lanseeratun kanta-asiakasohjelmamme uudistuksen innostuneina vastaan. Nyt on hienoa saada Veneiden hyödyntäminen kunnolla risteilyn ystävien ja uskollisten asiakkaidemme käyttöön. Olemme kiitollisia, kun asiakkaamme valitsevat Punaiset laivat, ja haluamme palkita heitä järjestelmällä, joka ei rajoita matkustusajankohtia tai käytettyjä bonuspisteitä.
Viking Linen Head of Central Marketing Håkan Sourander