Ohjelmistotalo Vincit Oy edustamaan Suomea European Business Awardsiin

Report this content

Tamperelainen Vincit Oy on valittu 10 finalistin joukkoon European Business Awards -kilpailun Vuoden yritys -kategoriassa (liikevaihto €0-25M) ja se on saanut Ruban d’Honneur kunniamaininnan. Tämä HSBC:n sponsoroima kilpailu nostaa esiin menestyneiden eurooppalaisten yritysten innovaatioita, osaamista ja käytäntöjä. Kilpailun palkinnot jaetaan Euroopan parhaille liikeyrityksille tunnustuksena poikkeuksellisesta kyvykkyydestä liiketoimintaosaamisen, luovuuden, ja hyvien käytäntöjen saralla. Kilpailun kansainvälinen tuomaristo koostuu kokeneista ja ansioituneista talouselämän, tiedemaailman, politiikan ja median vaikuttajista. Vincit osallistuu syyskuussa Lontoossa järjestettävään esittely- ja haastattelutilaisuuteen, jonka pohjalta valitaan kilpailun voittajat. Voittajat paljastetaan Barcelonassa marraskuun 22. päivänä.

Vuonna 2007 kahden nuoren yrittäjän perustama Vincit on tuplannut kasvunsa vuosittain. Ennen viisivuotissyntymäpäivää tavoitteena on tehdä yli 5 miljoonan euron liikevaihto. Vincit onnistui voimakkaassa kasvussa myös laman aikana, kun kilpailijat vieressä kävivät läpi YT-neuvotteluja.

Missä piilee tämän voimakkaasti kasvavan ohjelmistoyrityksen menestymisen salaisuus? Standish Groupin tutkimuksen mukaan jopa 67% IT-projekteista epäonnistuu, mutta Vincit lupaa asiakkailleen 100% tyytyväisyystakuun. Lupaus on pitänyt ja asiakkuudet ovat pitkäaikaisia. Asiakastyytyväisyysmittauksissa 100% asiakkaista on valmis suosittelemaan Vincitiä.

Lisätietoja:

Mikko Kuitunen
mikko.kuitunen@vincit.fi

Jarkko Järvenpää
myyntijohtaja
jarkko.jarvenpaa@vincit.fi

Vincit Oy:

Vincit Oy on nuorten yrittäjien vuonna 2007 perustama tamperelainen ohjelmistotalo, jossa työskentelee yli 50 huippuasiantuntijaa. Yrityksen pääliiketoiminta on Internet- ja mobiilisovellusten ohjelmistokehitys. Vincit kuuluu Suomen nopeiten kasvaneisiin teknologiayrityksiin ja sijoittui erinomaisesti Great Place to Work 2011 tutkimuksessa. Huippulaadun takeena Vincit tarjoaa IT-alalla ennenkuulumattoman 100% tyytyväisyystakuun asiakasprojekteilleen. www.vincit.fi

Avainsanat: