Aki Stenberg nimitetty Vincit Oyj:n Learning Experience Directoriksi

Lehdistötiedote 19.4.2024 kello 11:00

Aki Stenberg on nimitetty Vincit Oyj:n Learning Experience Directoriksi 24.4.2024 alkaen. Hän vastaa tehtävässään Vincitin osaamisen kehittämisen johtamisesta raportoiden henkilöstöjohtaja Mari Kuhalle.

Aki Stenbergillä on monipuolinen kokemus IT-alan työntekijöiden osaamisen ja erilaisten oppimiseen liittyvien ratkaisumallien kehittämisestä. Hänellä on aiempaa työkokemusta eri kokoisista palvelu- ja ohjelmistoyrityksistä, kuten Oracle, Nordcloud, Basware ja Rightware.

Vincitin henkilöstöjohtaja Mari Kuha: “Haluamme, että Vincit on paras paikka kasvaa alan ammattilaisille nopeasti muuttuvassa teknologiaympäristössä. Nostamme panoksia osaamisen systemaattiseen ja moderniin kehittämiseen sekä viemme Vincitin oppimisympäristö, ekosysteemin Univincityn aivan uudelle tasolle.”

Tuleva Learning Experience Director Aki Stenberg: “Hyppään innoissani mukaan Vincitin tiimiin! Mitä enemmän olen oppinut Vincitistä ja organisaation kulttuurista, sitä varmempi olen siitä, että osaamiseni ja kokemukseni kohtaavat täydellisesti Vincitin tarpeiden kanssa. Uudessa roolissani autan Vincitiä mukautumaan markkinaevoluutioon ottamalla käyttöön organisaation kasvua kiihdyttäviä osaamisen kehittämisen malleja."

Vincit Oyj, henkilöstöjohtaja Mari Kuha, mari.kuha@vincit.com

Vincit Oyj, Learning Experience Director Aki Stenberg, aki.stenberg@vincit.com

Vincit muuttaa digitaalisaation liiketoiminnan tuloksiksi luodakseen parempia maanantaiaamuja vincitläisille, asiakkaillemme ja maailmalle. Vincit Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus VINCIT.

www.vincit.com