Henna Niiranen aloittanut Vincitin liiketoimintajohtajana ja johtoryhmän jäsenenä

Henna Niiranen on aloittanut 1.1.2022 Vincitin DevOps & Platform Services -liiketoiminta-alueen vetäjänä ja johtoryhmän jäsenenä. Hän tulee vastaamaan Vincitin jatkuvien palveluiden liiketoiminnan kasvattamisesta ja asiakkuuksien kehittämisestä. Ennen Vincitille siirtymistä Henna toimi modernin B2B-myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä TietoEVRY:llä.

Vincit Oyj:n toimitusjohtaja Julius Manni: “Meillä on ilo toivottaa Henna osaksi Vincitin porukkaa. Olemme panostamassa entistä enemmän modernien digiratkaisujen ylläpitopalveluihin ja haluamme tarjota vahvempaa asiakaskokemusta tällä osa-alueella. Hennalla on erinomainen yhdistelmä osaamista IT-palvelujen asiakaslähtöisestä kehittämisestä sekä myynnin ja markkinoinnin johtamisesta. Hänen luotsaamana Vincitillä on mahdollisuus vastata muuttuvaan asiakastarpeeseen ja kestävän kasvun rakentamiseen jatkuvien palveluiden osalta.”

Vincit Oyj:n liiketoimintajohtaja Henna Niiranen: “Digitaalisia palveluita kehittäessä on tärkeää huolehtia, että palvelut lunastavat niille asetetut odotukset, kehittyvät ketterästi ja tuottavat liiketoiminnalle uutta arvoa. IT-kumppaneilla on lisäksi entistä isompi rooli huolehtia asiakkaiden asettamien vastuullisuustavoitteiden saavuttamisesta myös digipalveluiden osalta. Olen innoissani, että pääsen nyt osaksi Vincitin tiimiä auttamaan asiakkaitamme ottamaan digitaalisista investoinneistaan kestävästi kaiken irti. Vincitin jatkuvien palveluiden osaaminen on piilotettu timantti, joka ansaitsee päästä päivänvaloon. On todella hienoa lähteä tälle kasvumatkalle yhdessä vincitläisten ja asiakkaiden kanssa.”

Vincit Oyj, markkinointijohtaja Kati Lindholm, puhelin: 040 543 6978

Vincit Oyj, liiketoimintajohtaja, Henna Niiranen, puhelin: 050 486 0775

Vincit on huippuasiantuntijaorganisaatio, joka tarjoaa asiakkailleen aina toimivinta digitaalisuutta ymmärrettävässä paketissa, jotta huominen ei pelota. Vincit Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus VINCIT. www.vincit.fi

Avainsanat: