Muutoksia johtoryhmässä: Vincitin talousjohtaja vaihtuu

Yhtiötiedote 11.5.2023 kello 9:25

Muutoksia johtoryhmässä: Vincitin talousjohtaja vaihtuu

Talousjohtaja Niklas Wasenius on irtisanoutunut Vincitin palveluksesta. Hän jatkaa tehtävässään ja johtoryhmän jäsenenä siirtymäajan yli enintään 31.10.2023 asti. Uuden talousjohtajan rekrytointi on käynnistetty.

Vincitin toimitusjohtaja Julius Manni: ”Niklaksen osaaminen, asiantuntemus ja ihmisläheinen johtaminen ovat olleet tärkeässä roolissa Vincitin taloushallinnon kehittämisessä yhtiön laajentuessa yritysostoin. Haluan jo tässä vaiheessa kiittää Niklasta hänen arvokkaasta työstään Vincitin hyväksi. Jatkamme tiivistä yhteistyötä uuden talousjohtajan rekrytointiin ja siirtymävaiheen loppuun  asti.”

Hyväksytty neuvonantaja: Aktia Alexander Corporate Finance Oy, puhelin: 050 520 4098