Vincit julkaisee vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteen 22.2.2024 kello 09.00

Lehdistötiedote, 13.2.2024 kello 16:00

Vincit julkaisee vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteen 22.2.2024 kello 09.00

Vincit julkistaa vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteen torstaina 22.2.2024 kello 9.00. Analyytikoille ja medialle tarkoitettu tulosinfo järjestetään samana päivänä kello 12.00 alkaen. Tulosinfo järjestetään suorana webcast-lähetyksenä, jota voi seurata osoitteessa https://vincit.videosync.fi/q4-2023/register. Lähetyksen tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa myöhemmin samana päivänä.

Tilaisuudessa Vincitin toimitusjohtaja Julius Manni esittelee tilikauden tuloksen sekä strategian etenemisen vuoden 2023 aikana. Tilaisuus järjestetään suomeksi. Katsojilla on myös mahdollista esittää johdolle kysymyksiä kirjallisesti webcast-alustan chat-toiminnon kautta. Kysymyksiin vastataan esityksen jälkeen.

Esitysmateriaali on luettavissa yhtiön verkkosivuilta https://investors.vincit.com/fi/sijoittajat/ tiedotustilaisuuden päätyttyä.