Vincit organisoi myynti- ja markkinointitoimintojaan uudelleen

Lehdistötiedote 13.9.2022 kello 15:00

Vincit organisoi myynti- ja markkinointitoimintojaan uudelleen

Vincit käynnistää muutosneuvottelut, joiden tarkoitus on uudistaa ja uudelleenorganisoida myynti- ja markkinointiyksiköiden toimintaa Suomessa. Myyntiyksikön muutosneuvottelut tulevat rajautumaan Vincit Digital liiketoiminta-alueen myynti- ja asiakashallinnan rooleihin.

Tavoitteena on uudistaa toimintojen vastuualueita ja yksittäisiä tehtäviä siten, että myynti- ja markkinointiyksiköiden organisointi vastaa tulevaisuuden tarpeita paremmin ja tehostuu nykyiseen nähden. Suunnitelman toteutuessa joitakin yksittäisiä tehtäviä voidaan lakkauttaa ja jäljelle jääviä tehtäviä yhdistää. Uudelleenjärjestely voi johtaa toteutuessaan enintään 9 henkilön irtisanomiseen.

Vincitin toimitusjohtaja Julius Manni: ”Jatkamme Vincitin organisaatiorakenteen uudistamista Bilot-sulautumisen myötä tukemaan kokonaisvaltaisemman palvelukyvykkyyden kehittämistä ja kansainvälisen kasvun kiihdyttämistä. Nyt käynnistyvät muutosneuvottelut ovat osa muutosohjelmaa, jolla vahvistamme Vincitin strategista suuntaa sekä tähtäämme samalla yhtiön kannattavuustason parantamiseen Suomessa.”

Neuvottelut alkavat 19.9.2022 ja niiden arvioidaan kestävän kaksi viikkoa.

Vincit on huippuasiantuntijaorganisaatio, joka tarjoaa asiakkailleen aina toimivinta digitaalisuutta ymmärrettävässä paketissa, jotta huominen ei pelota. Vincit Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus VINCIT. www.vincit.com