Vincit palkittu Suomen parhaana työpaikkana

Lehdistötiedote 28.4.2022 kello 07:00

Vincit on valittu Suomen parhaaksi työpaikaksi Great Place to Work -listauksessa suurten yritysten kategoriassa. Great Place to Work -listauksessa nostetaan esille yrityskulttuuritutkimuksessa erinomaisesti suoriutuneita organisaatioita. Lista perustuu työntekijäkokemuksesta kerättyyn dataan sekä yrityksen johtamiskäytäntöjen arviointiin.

Vincit Oyj:n toimitusjohtaja Julius Manni: Vincit perustettiin 15 vuotta sitten yritykseksi, josta haluttiin aidosti hyvä työpaikka kaikille sen työntekijöille. Perustamishetken teesi oli, että koskaan ei ottaisi päähän tulla töihin, ei edes maanantaisin. Siitä on pidetty kiinni ja pidetään edelleen. Koronapandemiasta johtuen viimeiset pari vuotta ovat olleet yhteisöllisyyden ylläpitämisen kannalta haastavia, eikä jokainen päivä meilläkään ole ollut aina pelkkää juhlaa. Siksi halusimme juuri nyt osallistua Great Place to Work -tutkimukseen, jotta saisimme rehellisen kuvan työntekijäkokemuksemme nykytilasta ja millä alueilla meidän pitää parantaa. Kiitos upeasta tuloksesta kaikille vincitläisille! Haluamme olla jatkossakin paras työpaikka nykyisille ja tuleville vincitläisille ja kulttuurin ylläpitämiseen ja kehittämiseen panostetaan myös yhtiön valmistellessa yhdistymistä Bilot Oyj:n kanssa. Ainutlaatuinen työyhteisö sekä vahva ja uusiutumiskykyinen yrityskulttuuri pysyvät Vincitin ytimessä.

Lisätietoja:

Vincit Oyj, markkinointijohtaja Kati Lindholm, puhelin: 040 543 6978

Vincit Oyj lyhyesti:

Vincit on huippuasiantuntijaorganisaatio, joka tarjoaa asiakkailleen aina toimivinta digitaalisuutta ymmärrettävässä paketissa, jotta huominen ei pelota. Vincit Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus VINCIT. www.vincit.fi

Lainaukset

Julius Manni, CEO, Vincit