• Vincit Oyj/

Vincit rekrytoi oppimisen visiönääriä – “Työnantajan tärkein vastuu on varmistaa, että työntekijät kasvattavat kilpailukykyään työmarkkinoilla.”

Vincit Oyj Lehdistötiedote 6.2.2024 kello 14.30

Euroopan parhaana työpaikkanakin palkittu Vincit tekee vuonna 2024 merkittäviä panostuksia yhtiön työntekijöiden ammatilliseen oppimiseen ja kehittymiseen. Yhtiöllä jo vuosia käytössä ollut yhteisöllisen oppimisen konsepti Univincity uudistuu vastaamaan tulevaisuuden työelämän vaatimuksia, ja palvelemaan paremmin sekä työntekijöitä että asiakkaita. Yhtiö hakee nyt Univincitylle visionääristä johtajaa, jolla on kirkas näkemys oppimisen tulevaisuudesta ja kyvykkyydet rakentaa yhteisöllisen oppimisen vallankumousta.

“Vincitille on vuosien saatossa koottu kansainvälinen joukko asiantuntijoita, joiden taidot ja näkemykset ovat avainasemassa asiakkaidemme liiketoiminnan kehittämisessä ja tuloksellisuudessa. Työnantajana tärkein tehtävämme on varmistaa, että nämä asiantuntijat kasvattavat kilpailukykyään muuttuvassa työmarkkinassa. Lupaamme, että jos ja kun he siirtyvät urallaan eteenpäin, lähtevät he meiltä kyvykkäämpinä ja monipuolisempina ammattilaisina.”, Vincitin organisaatiokulttuurin kehityksestä vastaava johtaja Mari Jokiranta sanoo.

Univincity on toiminut tähän asti Vincitin sisäisenä työkaluna ja yhteisönä, jossa yhtiön työntekijät ovat voineet kehittää taitojaan kiinnostaviksi kokemissaan teemoissa. Tulevaisuudessa Univincity avautuu Vincitin työntekijöiden lisäksi myös asiakkaiden ja sidosryhmien hyödynnettäväksi.

“Työmme tärkein tavoite on tuottaa asiakkaillemme konkreettisia liiketoiminnan tuloksia. Oppimalla toisiltamme, sekä yhtiön sisällä että asiakkaiden, sidosryhmien ja kilpailijoiden kanssa, saavutamme enemmän asiakkaiden liiketoiminnassa, oman työmme laadussa ja koko alan toimintamalleissa. Hakemamme johtaja omaa vahvan näkemyksen oppimisen tulevaisuudesta, ja haluaa olla mukana rakentamassa ammatillisen kehittymisen tulevaisuutta.”, Vincitin henkilöstöjohtaja Mari Kuha toteaa.

Lisätietoja:

Vincit Oyj, Organizational Development Director, Mari Jokiranta, puhelin: +358 40 5161214

Vincit Oyj, Chief People Officer, Mari Kuha, sähköposti: mari.kuha@vincit.fi

Vincit Oyj lyhyesti:

Vincit on digitaalisen liiketoiminnan huippuasiantuntijayhtiö, joka auttaa asiakkaitaan digikehityksen kiihdyttämisessä ja liiketoiminnan transformaatiossa, jotta maanantait olisivat parempia meille kaikille. Vincit Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus VINCIT. www.vincit.com