Vincitille merkittäviä jatkosopimuksia USA:ssa

Lehdistötiedote 28.03.2024 kello 10:00

Vincit USA on allekirjoittanut kaksi asiakassopimusta, joiden arvo on yhteensä n. 4,4 miljoonaa euroa. Sopimukset ovat jatkoa aiemmin aloitetulle yhteistyölle asiakkaiden kanssa. Vincit tukee näitä teknologia-alalla toimivia yrityksiä heidän tuotekehityksessään.

Vincit Oyj:n kaupallinen johtaja Jens Krogell: “Hyvin tehty työ ja liiketoiminta-arvon tuottaminen asiakkaille ovat menestyksen kulmakiviä, joita nämä merkittävät jatkosopimukset todentavat. Kiitos asiakkaillemme luottamuksesta, jonka varaan voimme rakentaa kestävämpää pohjaa seuraavalle Vincit USA:n kasvuvaiheelle

Vincit Oyj, kaupallinen johtaja, Jens Krogell +358 40 742 6062