• Vincit Oyj/

Vincitin muutosneuvottelut päätökseen: yhtiö irtisanoo 7 työntekijää ja lomauttaa enimmillään 80 työntekijää. Kaikki lomautukset tullaan toteuttamaan vuoden 2023 loppuun mennessä.

Lehdistötiedote  8.6.2023 kello 9:30

Vincit ilmoittaa palvelutuotannon muutosneuvottelujen päätteeksi irtisanoneensa 7 työntekijää ja lomauttavansa enimmillään 80 työntekijää vuoden 2023 loppuun mennessä.

Vincit käynnisti toukokuussa Suomen liiketoimintaa koskevat muutosneuvottelut, jotka kohdistuivat yhtiön DevOps & Platforms -yksikköön ja Talent & Delivery -yksikköön. DevOps & Platforms -yksikkö sulautetaan Talent & Delivery -yksikköön, joka vastaa jatkossa koko yhtiön palvelutuotannosta. Suunniteltujen muutosten tavoitteena on sopeuttaa yhtiön toimintaa vastaamaan muuttunutta toimintaympäristöä sekä parantaa yhtiön kilpailukykyä.

Kaikki lomautukset tullaan toteuttamaan vuoden 2023 loppuun mennessä.