BALTIC FASHION EVENT IN HELSINKI

21.11.2013 ILTATAPAHTUMA KELLO 18-21
22.11.2013 VERKOSTOITUMISPÄIVÄ OSTAJILLE 10-16
Kluuvin kauppakeskus 3. kerros / Aleksanterinkatu 9 / 00100 Helsinki

23.11. 2013 NDesign Pop Up shop aukaisee Kluuvissa ovensa kuluttajille. Mahdollisuus ostaa uusien suunnitelijoiden mallikappaleita yhden viikon ajan.
Kluuvin kauppakeskus 2. kerros / Aleksanterinkatu 9 / 00100 Helsinki

VISIONScandinavia tuo yhteistyössä Inkubaatorin kanssa uusia virolaisia suunnittelijoita Suomalaisten tietoisuuteen. Tilaisuuden tarkoitus on näyttää suunnittelijoiden osaamista sekä luoda heille kontakteja suomalaisiin ostajiin. VISIONScandinavia on Pohjoismaissa ja Baltiassa toimiva maahantuonti sekä brandi kommunikaatio yritys. Inkubaator on EU- rahoitteinen yrityhautomo joka auttaa uusia suunnittelijoita heidän alkumatkallaan ja kansainvälistymisessä. Tämä tapahtuma on osa heidän kansainvälistymisprosessia.

-Tapahtuma on kaksipäiväinen jossa ensimmäisenä esittelemme suunnittelijat lehdistölle- Meillä on esittelyssä yhdeksän upeaa suunnittelijaa. Esillä tulee olemaan asusteita, vaatteita, pientä kodinsisustusta sekä yksi äänisuunnittelija Minua miiellyttää vaatteiden laatu, viimeistely sekä tietenkin asia että tuotteet ovat valmistettu lähialueella. Uskon tämän kiinnostavan ostajia. Tämän päivän trendi on tietää tarkkaan missä esimerkiksi tuote on valmistettu ja mistä materiaaleista tuotteet on valmistettu. Näiden kahden intensiivipäivän jälkeen voi kuluttaja ostaa suunnittelijoiden mallikappaleita NDesign Pop Up shopista Kluuvin kauppakeskuksessa. kertoo Marika Haromo VISIONScandinaviasta.

Suunnittelijat esittelyssä
Diana Arno, Iris Janvier, Jukocute, Liina Stein, Lindate, Living Patterns, Varkki, We Come in Form

Linkkejä suunnittelijoiden kotisivuille.

LISÄTIETOAJA ANTAA VISIONScandinavia
Marika Haromo
marika@visionscandinavia.com

VISIONScandinavia on Pohjoismainen yritys jolla on toimintaa Suomessa,Ruotsissa, Tanskassa sekä Baltiassa. Toimintaamme kuuluu brändin hallinta kokonaisuudessaan sekä maahantuoti.

NDesign Pop Up shop avasi ovensa Helsingissä Kluuvin kauppakeskussa ja tarkoitus on monistaa toiminta Tukholmaan ja Tallinnaan.

Lue lisää kotisivuiltamme

www.visionscandinavia.com