NORR11 rantautuu Suomeen

Tanskalainen sisustus konsepti rantautuu Suomeen NDesign Shopin kautta.

ABOUT NORR11

NORR11 on tanskalainen kodinsisustus brandi, joka tarjoaa huonekaluja ja kodinsisustustuotteita omalaatuisella designilla sekä korkealla laadulla.

Kaikki tuotteet on suunniteltu sekä kehitetty yhteistyössä nuorien ja kunnianhimoisien suunnitelijoiden kanssa. Nämä suunnittelijat pohjaavat suunnittelunsa Scandinaaviseen muotoiluun yhdistäen sitä Aasialaiseen huonekalu arkkitehtuuriin.

Jokainen tuotteemme on uniikki sisustus elementti joka puhuu omaa selkeää kieltä ja on autenttinen suunnittelussaan. Korostamme klassisia elementtejä kodisisustuksessa sekä nostamme ylös kädentaitoa sekä laadukkaita materiaaleja. Suuri osa tuotteistamme on käsinvalmistettu.

NORR11 on perustettu 2011. Yritys työllistää tällä hetkellä 20 työntekijää 7 eri maassa.

NORR11 haluaa tuottaa kaunista designia kohtuu hinnalla jotta kaikilla olisi mahdollisuus hankkia kauniita kodinsisustustuotteita. NORR11 on show room:ja Tanskassa, Berliinissä, Tallinnassa sekä nyt Helsingissä.

Show Room toimii NDesign SHOP:n alla Kluuvin kauppakeskuksessa. Kluuvin 2 kerroksessa palvelemme sekä yritysasiakkaita sekä kuluttajia.

LISÄKYSELYT

VISIONScandinavia Finland, Marika Haromo, +358 45 8912298, info@visionscandinavia.com

Lisätiedot ja tiedustelut / Marika Haromo / VISIONScandinavia Finland / +358 45 8912298 / marika@visionscandinavia.com

www.visionscandinavia.com

VISIONScandinavia Finland tuo markkinoille uusia mielenkiintoisia suunnittelijoita. Tuotteen ainutlaatuisuus ja korkealaatuisuus on meidän kriteerejämme. Autamme uusia brändejä rantautumaan eri markkinoille Scandinaviassa tekemälle heille viestinnän koko kirjon sekä etsimällä heille jälleenmyyjäpisteet. Toimimme Suomessa, Ruotsissa, Norjassa sekä Baltiassa. Olemme rakentaneet uuden NDesign Pop Up Shop konseptin jossa uudet suunnittelijat saavat tuotteitansa esille kuluttajien nähtäväksi. Ensimmäinen NDesign Pop Up Shop on Kluuvin kauppakeskuksessa Helsingissä.

www.visionscandinavia.com

Avainsanat: