UUSI HOTELL POMMERN AVATAAN 2.3.2015

Joulukuussa 2013 aloitetut mittavat muutos- ja lisärakennustyöt ovat nyt loppusuoralla, ja täysin uusittu Hotell Pommern Maarianhaminan keskustassa avaa ovensa 2.3.2015.

Uuden hotellirakennuksen ovat suunnitelleet arkkitehti SAFA Aaro Virkkunen ja arkkitehti SAFA Harri Kokkonen Helsinkiläisestä Arkkitehtitoimisto AVARCista. Uudessa hotellissa on yhteensä 95 korkeatasoista huonetta, ja on näin majoituskapasiteetiltaan Maarinahaminan suurin hotelli. Hotellin kahdessa ylimässä kerroksessa on 31 tyylikästä Superior-huonetta. Viihtyisiä Classic-huoneita on yhteensä 64 joista seitsemässä perhehuoneessa on vuoteet ja mukavat tilat neljälle. Osa perhuoneista sisustetaan hauskan ja jännittävän Muumi-teeman mukaisesti. Hotellin ja ravintolatilojen sisustuksen on suunnitellut sisustusarkkitehti Carola Tallqvist.

Hotellin ravintola ja viinibaari "Kvarter 5" tarjoilee monipuolisia makuelämyksiä ja kutsuu viihtymään. Viinibaarissa tarjoilemme mielenkiintoisia viinejä laseittain, paikallisen Stallhagen-panimon joka toinen kuukausi vaihtuvia kausioluita hanasta sekä herkullisia pikkuannoksia ja napostelulautasia jaettavaksi ja yhdessä nautittavaksi. Ravintolan ruokalista tuo tarjolle pohjoismaisen keittiön parhaat palat, korkealuokkaisia paikallisia raaka-aineita hyödyntäen. Ravintolavuotta tahdittavat erilaiset kausittaiset teemat sekä huippukokkien vierailut. Ensimmäisenä vieraana nähdään Michael "Micke" Björklund, jonka suunnitelema nimikkomenu on tarjolla 25.3. – 18.4.2015.

"Uusi Hotell Pommern on tervetullut lisä Ålandhotelsin ja Maarianhaminan hotellitarjontaan. Valmistuessaan hotelli tarjoaa tasokkaan ja mukavan majoitusvaihtoehdon jonka suunnittelussa on huomioitu asiakkaidemme toivomukset ja Hotelli Savoyn remontista saadut myönteiset kokemukset. Hotellin ravintolamaailma kutsuu nauttimaan monipuolisista makuelämyksistä vuorokauden eri aikoina ja tuo tarjolle pohjoismaisen keittiön parhaat palat, paikallisia korkealuokkaisia raaka-aineita hyödyntäen"

kertoo toimitusjohtaja Roni Huttunen.

Listätietoja:

www.alandhotels.fi

Twitter: @HotellPommern

Toimitusjohtaja Roni Huttunen, puhelin +358-40-8485604 , roni.huttunen@alandhotels.fi

Ålandhotels on johtava matkailualan toimija Ahvenanmaalla. Yritykseen kuuluvat hotellit Savoy, Adlon ja Pommern sekä ravintolat Bistro Savoy, Adlon Sportsbar&Pizzeria ja Kvarter 5.

PR-vastaava