Mediakutsu: Antti Autin kokemuksia Ruotsin Lapista Skiexpossa 4.11. kello 11-12

Report this content

Tervetuloa Skiexpon Early Bird –tunnin aikana Ruotsin osastolle 6f99 tutustumaan naapurimaan parhaisiin hiihtokohteisiin. Mukana Ruotsin osastolla ovat lumilautailija Antti Autti, vuoristo-opas Anders Bergwall sekä Ruotsin hiihtokohteiden edustajia. Tule osastollemme selvittämään Ruotsin kohteiden viimeiset laskukuulumiset sekä juttelemaan Antti Autin kanssa matkoista Ruotsin Lapissa.

Antti Autti on viimeisten parin vuoden aikana kiertänyt laskemassa Kebnekaisen ja Björklidenin alueella. Ruotsin Lappi oli Antille pari vuotta sitten vielä täysin tuntematonta aluetta, mutta sieltä hän on löytänyt koskemattomia ja upeita laskulinjoja Arctic Guidesin oppaiden avulla. Riksgränsen, Björkliden, Kebnekaise sekä laajat helihiihto-alueet ovat Antille vieläpä lähes kotirinteitä, sillä Antin kotikaupungista Rovaniemeltä ei matkaa sinne kerry kovinkaan paljon.

Mukana Ruotsin osastolla median avoimella tunnilla on myös Anders Bergwall, joka on yksi Ruotsin ensimmäisistä kansainvälisesti auktorisoiduista vuoristo-oppaista (UIAGM/IFMGA), Ruotsin vuoristo-opasliiton (SBO) perustajajäsen, Ruotsin poliisin vuoristopelastusyksikön jäsen ja kouluttaja sekä Arctic Guidesin perustaja. Hän on erikoistunut vuoristoturvalisuuteen, erityisesti lumivyöryturvallisuuteen ja -pelastukseen.

Lisäksi osastolla mukana Hemavan-Tärnabyn, Dundretin, Camp Ripanin sekä Viking Linen ja Volvo Carsin edustajia.

Akreditoidu messuille täältä: http://messukeskushelsinki.fi/uutishuone/akkreditointi/

Tervetuloa!

PR Manager, Joonas Halla, joonas.halla@visitsweden.com 050-3465256