A-lehdet yhteistyöhön Visma Services Oy:n kanssa

A-lehdet Oy on valinnut Visma Servicesin taloushallinnon ulkoisen laskennan sekä palkanlaskennan kumppanikseen. Uudella yhteistyöllä A-lehdet haluaa varmistaa ydinliiketoiminnalleen taloushallinnon vahvan tuen.

Taloushallinnon ja sen osaprosessien ulkoistamiseen erikoistunut Visma Services Oy:n palvelukeskus ottaa hoitaakseen 1. marraskuuta alkaen A-lehtien ulkoisen laskennan sekä palkanlaskennan. Henkilöstöstä viisi työntekijää siirtyy Visma Services Oy:n palvelukseen.

Tavoitteenamme on turvata uudistuksella meille paras mahdollinen kirjanpito ja palkanlaskenta. Konsernimme yritysrakenne on monimutkainen ja saamme Visman kautta käyttöömme meitä nykyistä paremmin palvelevat järjestelmät. Uskomme, että Visma Services on meille oikea kumppani, A-lehtien toimitusjohtaja Juha Blomster kertoo.

Vahvuutemme perustuu monivuotiseen taloushallinnon ulkoistamisosaamiseen. Yhdistämme laskennan asiantuntijuuden ja sähköiset taloushallinnon prosessit palvelukokonaisuudeksi. Järjestelyn myötä A-lehdet saa tehokkaan ja modernin talousosaston, joka tukee yrityksen liiketoimintaa pitkällä tähtäimellä ja tarjoaa siirtyvälle henkilöstölle mahdollisuuden kehittää omaa osaamistaan muiden ammattilaisten rinnalla, kertoo Visma Services Oy:n toimitusjohtaja John Roitto.

Lisätietoja antaa

Juha Blomster, toimitusjohtaja, A-lehdet Oy, +358 50 414 4201, juha.blomster@a-lehdet.fi

John Roitto, toimitusjohtaja, Visma Services Oy, +358 500 401 564, john.roitto@visma.com

A-lehdet lyhyesti

A-lehdet-konserni on mediatalo, jonka muodostavat A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt A-lehdet Dialogi Oy ja A-kustannus Oy. Konserniin kuuluvat myös designtuotteiden verkkokauppa Finnish Design Shop ja sisustusportaali Styleroom.fi. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa.

Avainsanat: