• Visma/

Lappeenrantalainen Visma Solutions vahvistaa CRM- ja toiminnanohjaustarjontaansa ostamalla ValueFramen

Visma Solutions ostaa ValueFrame Oy:n ja vahvistaa asemaansa ja osaamistaan asiantuntijayritysten toiminnanohjauksen ja CRM-ratkaisujen pilvipalveluissa.

- ValueFramen kasvu, osaaminen sekä kokemus asiantuntijayritysten toiminnanohjauksen kehittäjänä on erittäin vahvaa. Uskon, että yhdessä pystymme viemään toiminnanohjausratkaisut uudelle tasolle auttaen palvelu- ja asiantuntijatoimialoja olemaan entistä tuottavampia ja tehokkaampia, kertoo Visma Solutions Oy:n toimitusjohtaja Ari-Pekka Salovaara.

- Haluamme tehostaa asiakkaidemme myyntiä, projektinhallintaa ja laskutusta. Osana Vismaa meillä on parhaat mahdollisuudet viedä tavoitettamme eteenpäin. Pystymme jatkossa tarjoamaan entistä kattavamman kokonaisratkaisun asiakkaillemme myös taloushallinnon tarpeissa, sanoo ValueFrame Oy:n toimitusjohtaja Harri Kanerva.

- Näemme, että asiantuntija- ja palveluyrityksissä on tilaa CRM- ja toiminnanohjauksen ratkaisujen kasvulle. Yhdistämällä voimamme pystymme tuomaan Euroopan mittakaavassa parhaat ratkaisut suomalaisille asiakkaille, painottaa Visma Solutions Oy:n tuotejohtaja Janne Lyytikäinen.

ValueFrame Oy on asiantuntijayritysten toiminnanohjauksen pioneeri Suomessa. Yritys työllistää 16 henkilöä ja sen liikevaihto on 3,3 m€ (2016E). 650 suomalaista yritystä käyttää ValueFrame CRM- ja PSA-pilvipalvelua toiminnanohjaukseen.

Lisätietoja:

Harri Kanerva, toimitusjohtaja ValueFrame Oy, harri.kanerva@valueframe.com, +358 40 549 6594, www.valueframe.fi

Ari-Pekka Salovaara, toimitusjohtaja Visma Solutions Oy, ari-pekka.salovaara@visma.com, +358 44 056 3966, www.vismasolutions.com