Logium Oy muuttaa nimensä Visma Enterprise Oy:ksi

Helsinki 20.10.2014 klo 9.00

Logium Oy muuttaa nimensä, ja jatkaa kasvuaan osana Visma-konsernia. Logium tunnetaan M2 matka- ja kuluhallintaratkaisusta ja Tiima Työajanhallintaratkaisusta. Työntekijöitä yrityksessä on yli 40.

Logium Oy on osa Visma-konsernia ja yritysilmeemme yhtenäistämiseksi yrityksemme nimi muuttuu Visma Enterprise Oy:ksi 23.10.2014. Muutamme samalla muiden Visma-yhtiöiden kanssa saman katon alle Elielinaukiolle, Helsingin ydinkeskustaan. Tarjoamamme matka- ja kuluhallinnan sekä työnajanhallinnan palvelut sekä yrityksemme y-tunnus säilyvät ennallaan. Nimenmuutos ei vaadi asiakkailtamme toimenpiteitä.

Menestyksemme pohjautuu M2 Matka- ja kuluhallintaratkaisuun sekä Tiima Työajanhallintaratkaisuun, joissa yhdistyvät korkea laatu, monipuoliset toiminnallisuudet, erinomainen käytettävyys sekä tyylikkäiden selainpohjaisten käyttöliittymien moderni design. Molempiin ohjelmistoihin on saatavilla myös järjestelmän käyttöä tukeva mobiilisovellus.

Uudistamme nimenmuutoksen yhteydessä kotisivumme, jotka toimivat jatkossa osoitteessa visma.fi. Sähköpostiosoitteemme ovat jatkossa muodossa etunimi.sukunimi@visma.com. Vanhat sähköpostiosoitteet säilyvät voimassa toistaiseksi.

Lisätietoja antaa: Jukka Mikkonen, toimitusjohtaja, Visma Enterprise Oy, +358 40 823 7698, jukka.mikkonen@visma.com

Avainsanat: