• Visma/

Pilvipohjainen ePasseli-tuoteperhe laajenee - uusia ratkaisuja pienyrittäjien tarpeisiin

Pienyritysten liiketoiminnan kehittämiseen erikoistunut ohjelmistotalo Visma Passeli Oy lanseeraa uusia ratkaisuja pilvipohjaiseen ePasseli -palveluun. ePasseli-tuoteperheen myötä modernit ja suurille yrityksille tutut teknologiat ja toiminnallisuudet saadaan myös pienyritysten käyttöön.

Visman lanseeraama ePasseli vie pienyritysten kirjanpidon ja laskutuksen pilveen, mikä mahdollistaa modernit toiminnallisuudet kuten mobiilikäytön ja automaation hyödyntämisen. Joulukuussa lanseerattu ePasseli Standard saa nyt rinnalleen kaksi uutta ratkaisua, jotka ovat ePasseli Laskutus ja ePasseli Solo. Helppokäyttöisyys yhdistää kaikkia ePasseli-tuoteperheen ratkaisuja.

Erilaisia ohjelmistovaihtoehtoja pienyrittäjien tarpeisiin
ePasseli Laskutus laajentaa ePasseli-tuoteperhettä puhtaaseen laskutukseen. Laskujen lähetys ja vastaanotto onnistuu täysin sähköisesti ja myös mobiilisti. ePasseli Solo yhdistää laskutuksen ja kevyen kirjanpidon. ePasseli Standard puolestaan pitää sisällään laskutuksen lisäksi laajemmat toiminnallisuudet kirjanpitoon. Standard-ratkaisuun voi lisätä useampia käyttäjiä, joka mahdollistaa yhteistyön järjestelmän sisällä. Laskutuksen puolelta kuitit siirtyvät suoraan kirjanpitoon, mutta kirjanpitoa voi hoitaa yrittäjän sijaan esimerkiksi ulkopuolinen kirjanpitäjä tai yrityksen työntekijä.

“Pienyrittäjä on ninja, jonka täytyy hallita kaikki yrityksen pyörittämiseen liittyvät asiat usein itse. Ajatus pienyrittäjän rinnalla kulkemisesta elää Passelissa vahvana. Lanseerasimme reilu kuukausi sitten ensimmäisen tuoteperheen palvelun ja vuodenvaihteen pyhistä huolimatta jo yli 500 yritystä on päässyt tutusmaan ePasselin maailmaan. Asiakkaiden palaute on ilahduttanut”, kertoo Visma Passelin Oy:n toimitusjohtaja Terhi Karasjärvi.

Reaaliaikainen kirjanpito ja mobiilisovellus helpottavat arkea
Sekä ePasseli Standard että Solo mahdollistavat reaaliaikaisen kirjanpidon. Kuitit skannataan kirjanpitoon helposti matkapuhelimella, jolloin kirjanpito on aina mukana. Kirjanpito pysyy myös aina ajan tasalla, sillä se muuttuu taustalla samaan aikaan kun uusia kuitteja skannataan tai esimerkiksi ostolaskuja käsitellään.

ePasseli Standard on enemmän kuin kirjanpito-ohjelma. Tavanomaisen kirjanpidon ja laskutuksen lisäksi tarjolla on monenlaisia valinnaisia lisäosia kuten tilausten ja tarjousten hallinnointi, verkkokauppa sekä API-rajapinta, jotka helpottavat yrittäjän elämää.

Laskujen lähettäminen ja vastaanottaminen onnistuu ePasselilla helposti. Laskut voi lähettää asiakkaille missä ja milloin tahansa ja lasku on aina oikeassa muodossa. Laskujen kommentointi mahdollistaa yhteistyön yrityksen sisällä. Sovelluksen kautta voi perustaa uusia asiakkaita ja verkkokauppatilaukset saa suoraan kännykkään. Yrittäjä saa käsityksen yrityksen taloudellisesta tilasta suoraan omasta taskusta.

Modernia teknologiaa suomalaisen pienyrittäjän hyödyksi
“Pilvipalvelu mahdollistaa nopean julkaisusyklin, jossa tuotekehityksen kaikki päivitykset ovat jatkuvasti asiakkaiden saatavilla. Jatkossa tulemme lisäämään ohjelmaan ns. tekoälyä, jossa koneellinen oppiminen tehostaa entisestään asiakkaan kirjanpidon automaatiota. Tavoitteemme Passelilla on tarjota suomalaiselle pienyrittäjälle suuren yrityksen työkalut kustannustehokkaaseen hintaan. Haluamme auttaa yrittäjiä menestymään omassa työssään ja vapauttamaan aikaa taloushallinnon rutiineilta. Meillä on tarjolla myös muita yrityksen pyörittämistä tukevia ilmaisia työkaluja kuten kirjanpidon sanakirjaliiketoimintasuunnitelma sekä vinkkejä yrityksen perustamiseen”, muistuttaa Karasjärvi.

Tutustu ePasseliin: www.epasseli.fi

Lisätietoja:
Terhi Karasjärvi, toimitusjohtaja, Visma Passeli Oy, +358 50 325 1199

Visma Passeli Oy
Visma Passeli tarjoaa pk-yrityksille yritystoimintaan tarvittavat ohjelmistot yli 20 vuoden kokemuksella. Visma Passelilta yritys löytää ohjelmistot sähköiseen ajanvaraukseen, kotisivuihin ja verkkokauppaan sekä talous– ja materiaalihallintoon. Toisiinsa integroitavien ohjelmistojen avulla Visma Passeli helpottaa yritysten jokapäiväisiä toimintoja. Yli 30 000 yritystä käyttää Visma Passelin tuotteita kuukausittain. Taustallamme on ketterä pohjoismainen ohjelmistotalo Visma, joka työllistää Suomessa yli 900 asiantuntijaa. Kotisivut: visma.fi/passeli.

Avainsanat: