• Visma/

Tukea Roosa nauha -keräykselle: Visman ePasseli muuttuu vaaleanpunaiseksi

Pienyritysten liiketoiminnan kehittämiseen erikoistunut ohjelmistotalo Visma Passeli Oy vaihtaa pilvipohjaisen ePasseli -palvelun värimaailman vaaleanpunaiseksi 25.10. ja lahjoittaa jokaisesta päivän aikana lähetetystä laskusta 10 senttiä Roosa nauha -keräykseen.

Pienyritysten kirjanpitoa ja laskutusta helpottava pilvipalvelu ePasseli muuttuu yhden päivän ajaksi vaaleanpunaiseksi. Värinvaihdon tarkoitus on osoittaa tukea Roosa nauha -keräykselle ja kannustaa myös palvelun käyttäjiä tukemaan Syöpäsäätiön keräystä naisten syöpien tutkimuksen hyväksi.

Lisäksi Visma Passeli lahjoittaa jokaisesta ePasseli-ohjelmalla päivän aikana lähetetystä laskusta 10 senttiä Roosa nauha -keräykseen. Päivä on tänä vuonna 25.10. ja keräyksen tukemiseen osallistuu myös muita Visman maita.

“Tämä on jo kolmas vuosi kun Visma on mukana tukemassa Roosa nauha -keräystä useamman maan voimin. Myös Norjassa, Ruotsissa ja Hollannissa muutetaan väriksi vaaleanpunainen ePasselia vastaavassa, pienyrittäjille suunnatussa palvelussa. Pinkki muutos vaikuttaa yli 130 000 yritykseen”, kertoo Visma Passelin Oy:n toimitusjohtaja Terhi Karasjärvi.

Henkilöstö on mukana tukemassa

Myös Visma Passelin henkilöstö on mukana tukemassa Roosa nauha -keräystä. Kaikilla on Roosa nauha rinnassa ja he pukeutuvat päivän ajaksi vaaleanpunaiseen. Vaaleanpunainen teema näkyy myös Visma Passelin toimistolla Porissa niin somistuksessa kuin perjantain yhteisen kahvihetken tarjoiluissa.

“Syöpäsäätiön mukaan naisten syöpiin sairastuu joka vuosi yli 6500 suomalaista naista. Tutkimustyötä tarvitaan vielä paljon, jotta ennusteet paranisivat kaikkien naisten syöpien osalta. Visma haluaa olla mukana tukemassa tätä tärkeää työtä ja kannustaa suomalaisia yrityksiä ja yksityishenkilöitä löytämään itselle sopivan tavan osallistua syöpätutkimuksen tukemiseen”, Karasjärvi painottaa.

Osallistu Roosa nauha 2019 -keräykseen

Lisätietoja:
Sanna Burton, viestintäpäällikkö, Visma Finland Holding Oy, +358 50 322 5222

Visma Passeli Oy
Visma Passeli tarjoaa pk-yrityksille yritystoimintaan tarvittavat ohjelmistot yli 20 vuoden kokemuksella. Visma Passelilta yritys löytää ohjelmistot sähköiseen ajanvaraukseen, kotisivuihin ja verkkokauppaan sekä talous– ja materiaalihallintoon. Toisiinsa integroitavien ohjelmistojen avulla Visma Passeli helpottaa yritysten jokapäiväisiä toimintoja. Lähes 30 000 yritystä käyttää Visma Passelin tuotteita kuukausittain. Taustallamme on ketterä ohjelmistotalo Visma, joka työllistää Suomessa yli 1300 asiantuntijaa. Kotisivut: visma.fi/passeli.

Avainsanat: